  • 1. Data: 2004-07-22 12:29:42
    Temat: mBanki się znowu konserwuje ;-)
    Od: "JaKi" <a...@j...pl>

    Informujemy, że w dniu 24 lipca w godzinach 0:00 - 3:00 oraz 25 lipca br. w
    godzinach 1:00 - 5:00 nastąpią przerwy w dostępie do systemu transakcyjnego
    mBanku. W tym czasie nie będzie można korzystać z systemu transakcyjnego
    (Internet, mLinia, WAP, SMS, mSIM).
    Przerwa dotyczy również autoryzacji kart płatniczych mBanku.
    Za utrudniena związane z przerwą przepraszamy.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2004-07-22 17:19:17
    Temat: Re: mBanki się znowu konserwuje ;-)
    Od: "Ewa" <E...@e...pl>

    i co ?
    masz wielka potzrebe korzystania z banku w godzinach od 0:00 - 3:00 i 1:00 -
    5:00 ?
    bo ja żadnej i przerwy w nocy w niczym mi nie przeszkadzają
    Ewa

  • 3. Data: 2004-07-22 20:00:25
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Ewa" <E...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    1:00 -
    > 5:00 ?
    > bo ja żadnej i przerwy w nocy w niczym mi nie przeszkadzają

    A cos Ty taka nerwowa? W mBanku nerwowka? <lol>

    Ja tylko puscilem informacje na grupe ;-)

    BTW - o tych godzinach to ostatnio czesto pociagami sie przemieszczam i nie
    powiem, ale dzialajace karty byly mi potrzebne.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-07-23 09:30:48
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    1:00 -
    > 5:00 ?
    > bo ja żadnej i przerwy w nocy w niczym mi nie przeszkadzają

    Oby zakończyło się to w terminie. Do 25 trzeba zapłacić VAT.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-07-23 09:47:48
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "JaKi"
> [...]
    nie
    > powiem, ale dzialajace karty byly mi potrzebne.

    A poza tym to wakacyjny weekend i ciezko wyczuc czy akurat bedzie gotowka
    potrzebna. np w razie niespodziewanych gosci, ttorzy lubia pogwarzyc do
    ranka :)

  • 6. Data: 2004-07-23 10:39:23
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Oby zakończyło się to w terminie. Do 25 trzeba zapłacić VAT.

    do 26 jesli już ;) a nie mozna z data przyszła zlecić ? :)

  • 7. Data: 2004-08-06 14:35:48
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > do 26 jesli już ;) a nie mozna z data przyszła zlecić ? :)

    Heh, jesli sie robi rozlicznie w nocy z 24/25 to nie :-).

    Pzdr,
    BaLab