  • 1. Data: 2004-07-22 05:31:21
    Temat: Modernizacja w Inteligo
    Od: "Jan Kos" <a...@m...kota.pl>

    Nie można wypłacać w bankomacie, sprawdzić stan rachunku przez serwis www
    czy telefoniczny.
    Pojawia się komunikat "Transakcja nie może zostać zrealizowana."
    Podobno jeszcze dziś ma się zakończyć

    Ciekawe co zmieniają?

  • 2. Data: 2004-07-22 06:23:58
    Temat: Re: Modernizacja w Inteligo
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    Użytkownik "Jan Kos" <a...@m...kota.pl> napisał w wiadomości
    > Nie można wypłacać w bankomacie, sprawdzić stan rachunku przez serwis www
    > czy telefoniczny.
    > Pojawia się komunikat "Transakcja nie może zostać zrealizowana."
    > Podobno jeszcze dziś ma się zakończyć

    mogliby dac jakies info na stronie i telefonie - a tak człowiek wisi na
    telefonie jak głupek słuchając ciągle tego samego

  • 3. Data: 2004-07-22 06:41:21
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    gasper wrote:

    > mogliby dac jakies info na stronie i telefonie - a tak człowiek wisi na
    > telefonie jak głupek słuchając ciągle tego samego

    Na stronie wisialo od wczorajszego poludnia. Ostatnio dodali
    ubezpieczenia. Teraz to raczej bedzie ich poprawka, albo znowu doloza nowe.
    Zobaczymy...

    Krzysztof
    no SiG

  • 4. Data: 2004-07-22 06:44:48
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisał w wiadomości

    > Na stronie wisialo od wczorajszego poludnia.

    nie interesuje mnie co wisiało wczoraj - ja chce dziś sie zalogować i nie
    moge i nie wiem dlaczego
    czy to tak trudne technologicznie, aby umieścić informacje także dziś?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-07-22 06:46:31
    Od: "Krzysio" <k...@n...pl>

> [...]
    > czy telefoniczny.
    > Pojawia się komunikat "Transakcja nie może zostać zrealizowana."

    Skandal - żadnego komunikatu od wczoraj. Infolinia i Internetowy też nie
    działa. Wchodzą na giełdę -chyba od strony czworaków
    Pozdrowienia
    KK

  • 6. Data: 2004-07-22 07:01:38
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    gasper wrote:

    > nie interesuje mnie co wisiało wczoraj - ja chce dziś sie zalogować i nie
    > moge i nie wiem dlaczego

    Faktycznie cos skopali, baardzo rzadko sie im to zdarza.
    Stan na godz 8.59 taki jak ponizej:

    http://smietnik.800.pl/fun/IMG_20040722085830101.jpg

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 7. Data: 2004-07-22 07:07:03
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    gasper wrote:

    > [..] nie
    > moge i nie wiem dlaczego

    Kliknij na menu nowosci. Pierwszy news od gory:

    "Inteligo na Marsie"

    No i wszystko jasne... ;)

    Krzysztof
    no SiG

  • 8. Data: 2004-07-22 07:17:47
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisal w wiadomosci

    > Kliknij na menu nowosci. Pierwszy news od gory:
    >
    > "Inteligo na Marsie"
    >
    > No i wszystko jasne... ;)

    barziej mi sie podoba haslo:

    Zyskujesz jeden wolny dzien w miesiacu !

    niezle brzmi tez:

    "zawsze wiesz ile masz ."

    wszystko na glównej stronie oprócz informacji o problemach technicznych

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-07-22 08:22:26
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Jan Kos wrote:
> [...]
    > czy telefoniczny.
    > Pojawia się komunikat "Transakcja nie może zostać zrealizowana."

    co gorsza bankomat oczywiscie pisze ze nie moze zrealizowac wyplaty, ale
    kase na koncie blokuje, grrrrrrrrrrr pierwszy raz mnie tak wkur*****

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie