  • 1. Data: 2002-03-15 20:59:17
    Temat: mBank zwycięża w rankingach
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za bankierem

    mBank zwycięża w rankingach

    Oferta mBanku okazała się najlepsza w rankingach Magazynu Studenckiego
    Magister i miesięcznika "Twój Pieniądz".

    Wirtualny mBank został zwycięzcą rankingu kont studenckich w kategorii konto
    wirtualne, zorganizowanego przez Magazyn Studencki Magister. Rachunek eKONTO
    mBanku został ponadto uznany za najlepsze konto elektroniczne przez
    Miesięcznik "Twój Pieniądz".

    Po raz kolejny zostały docenione podstawowe zalety korzystania z rachunków w
    mBanku: brak większości opłat i prowizji, łatwe zarządzanie zgromadzonymi
    środkami, dostępność 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu z
    dowolnego miejsca na świecie przez zdalne kanały dostępu (Internet, telefon,
    WAP, SMS) oraz bezpłatna karta VISA Electron.

    Obecnie w mBanku ponad 173 tys. klientów założyło 225 tys. rachunków.
    Wartość depozytów przekroczyła 1,27 miliarda zł.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-03-15 21:11:11
    Temat: Re: mBank zwycięża w rankingach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > za bankierem
    >
    > mBank zwycięża w rankingach

    Bylo :pp

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-15 21:32:06
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:a6to12$pie$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Bylo :pp

    ARMA musi swoją dzienną normę wyrobić, więc mu nie przeszkadzaj ;-P

    Kamil
    c...@h...pl

  • 4. Data: 2002-03-15 21:35:21
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...
    > za bankierem
    >
    > mBank zwycięża w rankingach
    >
    > Oferta mBanku okazała się najlepsza w rankingach Magazynu Studenckiego
    > Magister

    Bardzi Cię lubię, ale chyba już przegiąłeś z tym
    powtarzaniem bardzo lokalnych wieści - bo cóż
    z tego, ze Koło Gospodyń Wiejskich w Dołach
    Górnych wyróżniło EnterBank.

    JO

  • 5. Data: 2002-03-15 22:10:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hu, hu, hu.
    Znowu wina grup dyskusyjnych. W tym momencie jestem na 4 :) I nagle sie
    onetowej zaczelo zyc i poszedl z skrzynki nadawczej mail. sorki

  • 6. Data: 2002-03-15 22:14:32
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl>
    napisał w wiadomości

    > ARMA musi swoją dzienną normę wyrobić, więc mu
    nie przeszkadzaj ;-P

    Sark

  • 7. Data: 2002-03-16 13:10:06
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Pewnie w marcowym zestawieniu chcesz być na pierwszym miejscu ? :-P
    Grzegorz