    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] zart czy bezczelnosc?
    Date: Wed, 18 Jan 2006 11:17:18 +0100

    Patrze, patrze a tu peter porozsypywal nastepujace haczki:
    > a teraz kontr przyklad
    > bezczelnosc czy zart
    > dostales propozycje otrzymania karty kredytowej, +1000 euro na drobne
    > wydatki na start. Twoja firma akurat w tym czasie zafundowala Ci za
    > ciezka prace, wczasy na Seszelach przez 3 tygodnie, wiec pojechales bo
    > co sie bedziesz pierdolami zajmowal przed wyjazdem, przeciez wrocisz i
    > wszystko zalatwisz. Wracasz wiec, dzwonisz do banku, ze byc moze jestes
    > zainteresowany ich propozycja. Niestety laska z hotlajnu oswiadcza ze
    > propozycja stracila waznosc wlasnie wczoraj i jest jej oczywiscie
> [...]
    Nie. To byla moja decyzja zeby nie zalatwic sprawy od razu, moje ryzyko
    ze oferta moze byc nieaktualna (zadna oferta nie jest wieczna). Ale w
    opisanym przeze mnie przypadku, zona nie wystepowala o KK, nigdy nie
    zglaszala checi posiadania KK i w ogole wykonuje raczej niewiele
    operacji na koncie. Wiec teoria pani z infolinii ze to zona musi
    zadzwonic do nich i zrezygnowac z wniosku ktory sami wystawili jest co
    najmniej nie na miejscu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl