  • Data: 2002-03-01 16:04:39
    Temat: Re: mBank - zaczalem zakladac konto...
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > via
    >
    > Via Internet to chyba najdłuższa droga.
    > Trzeba było zadzwonić, albo wysłać wydrukowaną umowę.
    > Cierpliwości :).
    >
    > Pozdrawiam

    Zadzwonili dzis. Podali numery kont. Powiedzieli, zebym oddzwonil. Oddzwonilem.
    Zapytali na jaki numer maja teraz oni do mnie oddzwonic. Potwierdzilem, ze na
    komore. "Tajemniczym" glosem powiedzieli, ze bedziemy w trakcie oddzwanianej
    przez nich rozmowy nadawac hasla i "zeby sobie je przygotowal", a takze zebym
    nie "blokowal klawiatury" (chyba chodzilo im o wylaczenie telefonu). No i
    czekam juz 5 godzine... Ciekawe, czy znow bedzie pare dni. Moze licza na moje
    przelanie pieniedzy na podyktowane mi numery "moich" kont... Ja mam
    cierpliwosc, szczegolnie jezeli chodzi o moje finanse... ;-)

    Pozdrawiam,

    Truten_1