    From: "Mariusze" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank wirus?
    Date: Mon, 20 Oct 2008 12:58:55 +0200

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:gdhn8q$pfr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ten wirusik nie ingeruje w certyfikaty.
    > On po wlasciwym zalogowaniu do banku przykrywa wlasciwa strone banku
    layerem
    > z prosba o haselka.
    > Po wpisaniu haselek (np losowych) i zaakceptowaniu layer znika i mozna
    > spokojnie dzialac na swoim koncie.
    > To jest bardzo sprytne, bo to nie ingeruje w tresc strony www, tylko z
    > poziomu przegladarki podsuwa cos.
    > Problemem jest tylko to ze to gowno ma keyloggera + prosba o te haselka
    > jednorazowe. dodatkowo wedlug opisu z netu potrafi robic screeny a
    wszystko
> [...]

    Linia proponowała blokadę przez wpisanie błędnych haseł.
    Hasło sobie zmieniłem z drugiej przeglądarki.

    Na razie mam tyle:

    Stealth MBR rootkit detector 0.2.4 by Gmer, http://www.gmer.net

    device: opened successfully
    user: MBR read successfully
    kernel: MBR read successfully
    MBR rootkit code detected !
    malicious code @ sector 0x747059c1 size 0x1b3 !
    copy of MBR has been found in sector 62 !
    MBR rootkit infection detected ! Use: "mbr.exe -f" to fix.