  • Data: 2008-10-20 10:39:52
    Temat: Re: mBank wirus?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:48fc4e65$1@news.home.net.pl, *Papkin* wrote:

    > I co przegladarka nie "wyje" nt lewego certyfikatu, pewnie self
    > signed?
    > Zrob screena tego "mbanku" i wlasciwosci certyfikat - w FF 3.0.x
    > kliknij po prostu mini ikonke obok https:// ...
    >
    > Nie jest latwo robic w trabe przy tych zabezpieczeniach, nigdy sie na
    > tym dokladniej nie zastanawialem ale w sumie wszystko jest mozliwe na
    > przyklad przez podmienienie bibliotek przegladarki tak by usunac z
    > niej ostrzezenia o certyfikacie blednym ;)

    Ten wirusik nie ingeruje w certyfikaty.
    On po wlasciwym zalogowaniu do banku przykrywa wlasciwa strone banku layerem
    z prosba o haselka.
    Po wpisaniu haselek (np losowych) i zaakceptowaniu layer znika i mozna
    spokojnie dzialac na swoim koncie.
    To jest bardzo sprytne, bo to nie ingeruje w tresc strony www, tylko z
    poziomu przegladarki podsuwa cos.
    Problemem jest tylko to ze to gowno ma keyloggera + prosba o te haselka
    jednorazowe. dodatkowo wedlug opisu z netu potrafi robic screeny a wszystko
    odsyla na jakies adresy c...@c...com.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."