  • 1. Data: 2003-04-07 13:54:32
    Temat: mBank w dol;)
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Zawsze obnizali w piatki, a tu:

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/aktualnosci/index.htm

    "7 kwietnia 2003 roku mBank zdecydował się na zmianę oprocentowania.
    Decyzja ta podyktowana została systematycznym spadkiem stopy WIBOR i
    obniżką stóp procentowych przez Radę Polityki Pieniężnej.
    Od 8 kwietnia 2003 roku ulegnie zmianie oprocentowanie nominalne dla:
    lokaty a vista eMAX do 4,80%, oraz mBIZNES MAX do 4,80 %.
    Obniżenie oprocentowania dotyczy również lokat terminowych (mLOKATA i
    eMAX Lokata), oraz linii kredytowych i dopuszczalnego salda debetowego"

    pozdrawiam - tan

  • 2. Data: 2003-04-07 16:38:03
    Temat: Re: mBank w dol;)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "tan" <t...@n...o2.pl> napisał

    > Od 8 kwietnia 2003 roku ulegnie zmianie oprocentowanie nominalne dla:
    > lokaty a vista eMAX do 4,80%, oraz mBIZNES MAX do 4,80 %.

    Oprocentowanie linii minimalne 9.95% :O :O :O
    poczatkowe 13%
    podstawowe 12,50%

    mPLAN:
    - kredyt hipoteczny 5,95%- 9,95%
    - pożyczka hipoteczna 9,45%-11,45%

  • 3. Data: 2003-04-07 17:23:17
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > Oprocentowanie linii minimalne 9.95% :O :O :O

    no to nieźle :))))))))))
    w końcu Visa Gold się zwróci :)))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-04-07 19:02:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał

    > no to nieźle :))))))))))
    > w końcu Visa Gold się zwróci :)))

    Oczywiscie ta linia na 9,95%, to tylko ciekawostka, nie mniej jednak nawet wsród
    drogich kont żaden bank nie daje linii ponizej 10%. Chodzilo mi o to, ze mB jest
    pierwszy ;-)

  • 5. Data: 2003-04-08 06:15:15
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Witek wrote:
> [...]
    > drogich kont żaden bank nie daje linii ponizej 10%. Chodzilo mi o to, ze mB jest

    Jak zwykle ;)

  • 6. Data: 2003-04-08 06:54:47
    Od: t...@p...onet.pl

    ******************
    Właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku, której głównym celem jest
    uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty Banku.
    Hasło przewodnie kampanii, które brzmi: &#8222;Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko

    jak Ty? W mBanku na pewno&#8221; - ma zaintrygować odbiorców reklam i skłonić do
    zastanowienia się nad własnymi finansami osobistymi.
    Kampania ma za zadanie podkreślić konkurencyjne oprocentowanie rachunku
    osobistego eKONTO (nawet 15 razy wyższe niż w innych bankach), ...
    **********
    Te 15 razy to jednak przesada. Nawet w pierwszej dziesiatce jest jeszcze wiele
    banków, których oprocentowanie RORów NIE JEST 15 razy mniejsze. Ponadto
    zauważcie, że skończył się już czas kiedy mBank reagował z duzym lub bardzo
    duzym opóźnieniem na decyzje Balcerowicza i spółki (jednak strata 380 mln BRE
    robi swoje). Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Nie chcę przez to krytykowac mBanku, ponieważ linia kredytowa poniżej 10%
    to jest (na dzisiaj) rewelacja. Reklama porównawcza powinna być jednak
    rzetelna. Zawsze akcja powoduje reakcję. Z drugiej strony reklama porównawcza
    (bardzo cenna dla konsumentów) jest dość rzadko stosowana przez inne banki -
    szkoda. Jak sądzicie, jakie są tego przyczyny.

  • 7. Data: 2003-04-08 08:46:11
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > Te 15 razy to jednak przesada. Nawet w pierwszej dziesiatce jest jeszcze wiele
    > banków, których oprocentowanie RORów NIE JEST 15 razy mniejsze.

    Po części sie zgadzam, ALE zdarzaja sie wypadki ze jest 15 razy mniejsze ;-))
    Tym bardziej, ze wiekszosc z tych bankow gdzie oprocentowanie (jeszcze?) jest
    sensowne, to rachunki sa płatne.

> [...]
    > duzym opóźnieniem na decyzje Balcerowicza i spółki (jednak strata 380 mln BRE

    mB mocno idzie teraz w inne produkty depozytowe - obecnie FI - a w przyszloci
    takze akcje i obligacje, oraz sprzedaz ubezpieczen, bo depozyty bankowe traca -
    co oczywiste - na znaczeniu. mB rozwija takze produkty kredytowe - linie,
    hipoteczne i za chwile bedzie calkiem sympatyczna KK ;-) IMHO BRE chodzi teraz
    przede wszystkim o to, zeby mB zakonczyl rok z zyskiem.

    > PS. Nie chcę przez to krytykowac mBanku, ponieważ linia kredytowa poniżej 10%
    > to jest (na dzisiaj) rewelacja. Reklama porównawcza powinna być jednak
    > rzetelna.

    To jest świat reklamy ;-//

    > Zawsze akcja powoduje reakcję. Z drugiej strony reklama porównawcza
    > (bardzo cenna dla konsumentów) jest dość rzadko stosowana przez inne banki -
    > szkoda. Jak sądzicie, jakie są tego przyczyny.

    Swego czasu ZBP zabronił tego typu reklamy ;-((

  • 8. Data: 2003-04-08 09:33:55
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > duzym opóźnieniem na decyzje Balcerowicza i spółki (jednak strata 380 mln BRE

    Napisane jest "nawet 15 razy", co znaczy, że nie w każdym wypadku, ale
    zdarza się. poza tym, jak ktoś słusznie zauważył na forum mBanku
    (S.T.?) są banki, w stosunku do których mBank ma nieskończenie wyższe
    oprocentowanie ;), tzn. takie, które raczą klientów "okrągłym" 0% :) Zaś
    kwestia szybkiego obniżania oprocentowania - taż nad nią ubolewam :(

    pzdrw

  • 9. Data: 2003-04-08 13:14:46
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > oprocentowanie ;), tzn. takie, które raczą klientów "okrągłym" 0% :) Zaś
    > kwestia szybkiego obniżania oprocentowania - taż nad nią ubolewam :(

    To ja pisałem. Chodzi tutaj o LIDERA BANKÓW POLSKICH jakim stał się
    niewątpliwie BZ WBK wprowadzając:
    1. zerowe oprocentowanie RORów oraz
    2. przekonując po raz wtóry do swoich OSZUKAŃCZYCH kredytów mieszkaniowych w
    krzykliwej reklamie.

    Porównując jednak inne banki do LIDERA, to wszystkie one mają nieskończenie
    wyższe oprocentowanie. Pozdrowienia Tensor1

  • 10. Data: 2003-04-08 19:06:22
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    tan <t...@n...o2.pl> skribis:

    >Od 8 kwietnia 2003 roku ulegnie zmianie oprocentowanie nominalne dla:
    >lokaty a vista eMAX do 4,80%, oraz mBIZNES MAX do 4,80 %.

    a wlasnie zalozylem emaxa... grrr... ide do skoku :)

    --
    Pozdrawiam, Leh.
    Bez glodowania i liczenia kalorii -