eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank w dol;) › Re: mBank w dol;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!niusy.onet.pl
    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank w dol;)
    Date: 8 Apr 2003 08:54:47 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 23
    Message-ID: <7...@n...onet.pl>
    References: <3...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1049784887 27603 192.168.240.245 (8 Apr 2003 06:54:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Apr 2003 06:54:47 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 156.17.42.215, 213.180.130.13
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:235165
    [ ukryj nagłówki ]

    ******************
    Właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku, której głównym celem jest
    uświadomienie Klientom wysokich korzyści wynikających z oferty Banku.
    Hasło przewodnie kampanii, które brzmi: &#8222;Czy Twoje pieniądze pracują tak ciężko

    jak Ty? W mBanku na pewno&#8221; - ma zaintrygować odbiorców reklam i skłonić do
    zastanowienia się nad własnymi finansami osobistymi.
    Kampania ma za zadanie podkreślić konkurencyjne oprocentowanie rachunku
    osobistego eKONTO (nawet 15 razy wyższe niż w innych bankach), ...
    **********
    Te 15 razy to jednak przesada. Nawet w pierwszej dziesiatce jest jeszcze wiele
    banków, których oprocentowanie RORów NIE JEST 15 razy mniejsze. Ponadto
    zauważcie, że skończył się już czas kiedy mBank reagował z duzym lub bardzo
    duzym opóźnieniem na decyzje Balcerowicza i spółki (jednak strata 380 mln BRE
    robi swoje). Pozdrowienia Tensor1.

    PS. Nie chcę przez to krytykowac mBanku, ponieważ linia kredytowa poniżej 10%
    to jest (na dzisiaj) rewelacja. Reklama porównawcza powinna być jednak
    rzetelna. Zawsze akcja powoduje reakcję. Z drugiej strony reklama porównawcza
    (bardzo cenna dla konsumentów) jest dość rzadko stosowana przez inne banki -
    szkoda. Jak sądzicie, jakie są tego przyczyny.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1