  • 11. Data: 2010-05-01 21:23:44
    Temat: Re: mBank w dół
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 01 May 2010 20:45:33 +0200, witrak() napisał(a):

> [...]

    Przy tym bałaganie to mogliby 8% dawać, przynajmniej byłby sens ponosić
    ryzyko ;)

    > Toyota, lokaty 3-dniowe, 4.6%.
    > Tylko ich system ostatnio jakby trochę :-) nie działa...

    O właśnie, Toyota... Tylko co z ich systemem nie tak? Gorzej niż Alior?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-05-02 11:48:42
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-05-01 23:23, Borys Pogoreło wrote:

    > Przy tym bałaganie to mogliby 8% dawać, przynajmniej byłby sens ponosić
    > ryzyko ;)

    > O właśnie, Toyota... Tylko co z ich systemem nie tak? Gorzej niż Alior?

    Wczoraj i przedwczoraj praktycznie co czwarta operacja się udawała
    (komunikat że pace systemowe...). A dzisiaj - normalnie, wszystko
    działa, jak niegdyś (czyli całkiem przyzwoicie).

    witrak()

  • 13. Data: 2010-05-02 12:47:35
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 1 Maj, 23:23, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  Przy tym bałaganie to mogliby 8% dawać, przynajmniej byłby sens ponosić
    > ryzyko ;)

    Jakby tak podwyższyli nagle oprocentowanie to ja bym się własnie wtedy
    zastanawiał czy nie uciekać;)

  • 14. Data: 2010-05-02 14:56:34
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "Krzysiek"
    k.googlegroups.com

    > Jakby tak podwyższyli nagle oprocentowanie to ja bym się własnie wtedy
    > zastanawiał czy nie uciekać;)

    Dopiero powyżej 50 klocków w euro zaczyna się jazda bez trzymanki i
    zapiętych pasów. Do ww. kwoty można "ryzykować" :)

  • 15. Data: 2010-05-03 08:18:51
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Maj, 16:56, "Valdi" <v...@v...pl> wrote:

    > Dopiero powyżej 50 klocków w euro zaczyna się jazda bez trzymanki i
    > zapiętych pasów. Do ww. kwoty można "ryzykować" :)
    W przypadku Polbanku, jeśli nadal ufać greckiem gwarancjom(a
    prawdopodobnie greckie społoczeństwo potrafiłoby naciskać na UE o
    wsparcie tych gwarancji jakby co), to jest to 100k euro.

  • 16. Data: 2010-05-03 08:24:26
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "Krzysiek"
    a.googlegroups.com

    > W przypadku Polbanku, jeśli nadal ufać greckiem gwarancjom(a
    > prawdopodobnie greckie społoczeństwo potrafiłoby naciskać na UE o
    > wsparcie tych gwarancji jakby co), to jest to 100k euro.

    No właśnie - jak by co...
    Mam świadomość, że to tylko gdybanie, ale ja osobiście zbytniego zaufania do
    greckiego banku nie mam, ot choć by przez ich system internetowy ;) - jeżeli
    ewentualna walka o odzyskanie kasy zgromadzonej w Polbanku miała by wyglądać
    tak samo jak walka by zlecić przelew internetowy to aż strach się bać he he
    :)
    Dlatego też ja wolę się trzymać od nich z daleka.

  • 17. Data: 2010-05-03 18:18:32
    Od: JAREK <j...@g...com>

    On 3 Maj, 10:24, "Valdi" <v...@v...pl> wrote:
> [...]
    > greckiego banku nie mam, ot choć by przez ich system internetowy ;) -

    co Ty z tym system informatycznym Polbanku - ale pewnie nie masz tam
    konta
    wiec powtarzasz za innymi starocie - teraz jest OK (hasla sms-owe)
    i bezawaryjny (nie tak jak np. Alior -choc ja nie narzekam na niego)
    -ja majac konta w 7 bankach ;-) -za najlepszy system uwazam od lat
    mBank
    Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
    -zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
    tez)

  • 18. Data: 2010-05-03 18:36:22
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "JAREK"
    .googlegroups.com

    > co Ty z tym system informatycznym Polbanku - ale pewnie nie masz tam
    > konta

    Pewnie mam trzy oczy, dwa Wacusie, cztery nogi i błonę między palcami.
    Tak się składa, że mam konto w Polbanku.

    > wiec powtarzasz za innymi starocie - teraz jest OK (hasla sms-owe)

    chyba naprawdę niewiele wymagasz od życia, jeżeli wychodzisz z założenia, że
    wprowadzenie haseł SMSowych sprawi jak za dotknięciem czarodziejskiej
    różdżki ich toporny system stanie się "używalny".

    > i bezawaryjny (nie tak jak np. Alior -choc ja nie narzekam na niego)

    bezawaryjny... ok każdy ma prawo do subiektywnych opinii.

    > -ja majac konta w 7 bankach ;-) -za najlepszy system uwazam od lat
    mBank

    no i fajnie, uważam podobnie.

    > Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
    > -zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK tez)

    Podoba Ci się - OK. Dla mnie system jest do dupy i na tle banków z których
    korzystam bądź korzystałem na przestrzeni ostatnich dwóch lat Grecy wypadają
    bladziutko.

  • 19. Data: 2010-05-03 18:36:54
    Od: "Valdi" <v...@v...pl>

    "JAREK"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Zapomniałem zapytać w poprzednim poście - pracujesz dla/w Polbanku? :)

  • 20. Data: 2010-05-03 19:31:37
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    JAREK wrote:
    > Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
    > -zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
    > tez)

    Intuicyjny i przejrzysty? Nie wiem co palisz, ale musi to być mocne. To
    jest przykład jak system nie powinien wyglądać. Dziwnie przetłumaczony i
    w ogóle pokrętny.

    Mam tam tylko KK i jakoś się udało uruchomić wszystko, choć bez
    dodatkowej wizyty w placówce się nie obyło, a grupę czytam więc
    wiedziałem co i jak. Kolega miał dużo większe problemy, ale zakładał też
    konto. Mam nadzieję, że teraz będzie już bezobsługowo, bo jak jeszcze
    parę razy będą musiał pójść do placówki otwartej tylko od 10 do 18 w dni
    powszednie, bo pewnych rzeczy na infolinii zrobić się nie da(na plus, że
    konsultanci zgłaszają się szybko), to karta pójdzie pod nożyczki, mimo
    jej zalet.