  • 1. Data: 2003-03-12 10:31:01
    Temat: mBank vs Inteligo - bankomaty i prowizje dla kont firmowych
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    Hej,

    Tak czytam dalej tę TOiP i jest jazda na maxa :-)
    Z kont firmowych Inteligo NIE DA się wypłacić bez prowizji. WSZYSTKIE
    bankomaty 4,50 zł. No to zrobili prezent mBankowi :-))))
    Ktoś mnie teraz oświeci - JAKI jest sens konta firmowego, z którego:
    - przelewy są po 1,50 zł
    - ZUS po 3 zł!!!
    - bankomaty po 4,50 zł!
    - a prowadzenie miesięczne to 4 zł!!!

    Już pomijając mBank, do którego nawet nie mają się jak mierzyć, to okazuje
    się, że są gorsi od części banków z placówkami!
    Dużo lepszą ofertą jest obecnie posiadanie konta firmoego w MultiBanku, a
    być może nawet w BZWBK :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 2. Data: 2003-03-12 10:35:06
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    > Dużo lepszą ofertą jest obecnie posiadanie konta firmoego w
    > MultiBanku, a być może nawet w BZWBK :-)))

    Moze nie chcieli konkurowac z firmowymi PKO BP?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-03-12 10:38:10
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote in message
    > - przelewy są po 1,50 zł
    > - ZUS po 3 zł!!!
    > - bankomaty po 4,50 zł!
    > - a prowadzenie miesięczne to 4 zł!!!

    Nieee no, jeszcze raz na to spojrzałem - i po prostu poziom prowizji jak w
    jakimś PBK ;-))) Co oni zrobili z tak świetnym kontem firmowym??? :-(((

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-03-12 11:05:50
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Moze nie chcieli konkurowac z firmowymi PKO BP?

    W sumie to dosc ciekawa strategia -konkurowac z badziewnymi kontami firmowymi
    pkobp ;))) Inteligo naprawde wydaje sie obecnie dosc drogim kontem - za tyle
    mozna miec naprawde dobre firmowe konto !

  • 5. Data: 2003-03-12 13:00:40
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Krzysztof Kowalski wrote:
    [...]
    > Ktoś mnie teraz oświeci - JAKI jest sens konta firmowego, z którego:
> [...]

    To wszystko prawda - a dodatkowym argumentem, który w moim przypadku
    zadecydował o wyborze mBanku jako banku na konto firmowe, jest fakt,
    iż Inteligo życzy sobie bodajże 12 złotych za zaksięgowanie przelewu
    z zagranicy (SWIFT), mBank robi to za darmo...

    Pozdrawiam,
    Przemo