  • 11. Data: 2004-06-22 14:42:28
    Temat: Re: [mBank] spory przelew
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jest jakaś gwiazdka (odsyłacz) ?  Nie ma? No to o co Ci chodzi?

    Boi się że nie zauważył, a potem zapłaci więcej
    i na dodatek zostanie na grupie objechany
    za nieczytanie TOiP i regulaminów ;-)

  • 12. Data: 2004-06-23 06:29:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    slawek <s...@g...cl> wrote:

    > nie obawiaj sie nic wiecej.

    Nie licząc ewentualnego zainteresowania odpowiednich organów.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2004-06-23 09:55:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i na dodatek zostanie na grupie objechany
    > za nieczytanie TOiP i regulaminów ;-)

    I tak zostanie ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2004-06-23 10:03:09
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>

    On Wed, 23 Jun 2004 06:29:01 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@h...pl> wrote:

    >Nie licząc ewentualnego zainteresowania odpowiednich organów.

    banki chyba raportuja transakcje powyzej 10000 euro?
    bo jesli zglaszaliby kazde 10kpln to skarbowka bylaby na biezaco kto
    sobie tico kupil ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2004-06-23 10:06:09
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Cyb wrote:
    [...]

    > banki chyba raportuja transakcje powyzej 10000 euro?
    Tak.
    > bo jesli zglaszaliby kazde 10kpln to skarbowka bylaby na biezaco kto
    > sobie tico kupil ;-)
    Kurna. Skąd skarbówka ? Poszukajcie ludzie w archiwum. (A google _moje_
    posty archiwizuje.
    KJ