    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank-śpiące królewny
    Date: Wed, 6 Mar 2002 08:39:19 +0100

    Użytkownik "B.Andersson" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:a63e2f$6en$1@news.tpi.pl...

    > Ps
    > Wysłałem umowę podpisaną 1 marca.Helena Koza poiformowała mnie, że poczta
    ma
    > na doręczenie mBankowi ... 10 dni.Czy Państwo też to słyszeli?
    > Skąd ona to wzięła?Skąd takie terminy?

    Jesli wyslales 1 marca, to umowa pewnie jest juz w mbanku. Niestety kilka
    dni potrwa, az sprwdza dane na ksero dowodu z danymi na umowie. W moim
    przypadku umowa dotarla w srode, o ile pamiec mnie nie myli, (poczatkowo
    zaprzczali, potem sie przyznali ;) ) a rachunek aktywowali w piatek. Troche
    cierpliwosci, niekiedy maja nawal pracy.

    > Przelałem więc pieniądze , dość dawno temu.Ale Heleny Kozy czekają 10 dni,
    > abym mógł się "dopytać"co dalej począć.Są jakieś hasła ale, do tej pory
    > żadna Helena nie powiedziała mi nic konkretnego na ten temat.
    > Obaczę...

    Jesli aktywowales internetowy kanal dostepu, masz hasla jednorazowe, gotowke
    na koncie, to nie dzwon do nich, tylko sprobuj wykonac "testowy" przelew
    wewnetrzny lub zewnetrzny. Jesli "przjedzie", to rachunek masz aktywny,
    jesli nie, to bedziesz mial odpowiedni komunikat o braku umowy.

    Swoja droga infornmacja na stronach internetowych mBanku o mozliwosci
    aktywacji kanalow (internet wap sms), dopiero po dotarciu umowy nie jest
    prawdziwa:
    http://www.mbank.com.pl/jakzostac.html
    "...Po dotarciu do mBanku podpisanej przez Ciebie umowy Twój rachunek jest
    aktywowany i możesz już wypłacać z niego pieniądze. Upewnij się w Centrum
    Obsługi Telefonicznej (tel. 0 801 3mBank, czyli 0 801-362265) czy Twoja
    umowa do nas dotarła. Jeśli tak się stało - uzyskasz dostęp do pozostałych
    (poza mLinią) kanałów komunikacji z mBankiem - Internetu i WAPu..."

    Kanaly te mozna aktywowac duzo wczesniej, o czym dowiedzalem sie od mlinki,
    gdy podawala mi moj numer identyfikacyjny. :)
    Chociaz niejednokrotnie zwracano na to uwage, informacje na stronach
    internetowych nadal nie sa prawdziwe :( Troche to dziwne, bo chyba taniej
    jest dla mBanku napisac prawdziwe informacje na stronach internetowych, niz
    placic za rozmowy telefoniczne z klientem, ktoremu trzeba wyjasniac, ze
    napisane jest tak, a rzeczywistosc jest zupelnie inna.