  • 1. Data: 2003-04-15 19:02:57
    Temat: [mBank] - spacje
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Ktoś kiedyś mówił(nie chcę wytykać palcami) , że mBankowi jest wszystko
    jedno gdzie się wpisze spacje w numerze r-ku w formacie NRB
    No więc dementuję _NIE_JEST_ przynajmniej przy definiowaniu.
    KJ

    --
    God is real, unless declared integer.

  • 2. Data: 2003-04-15 19:33:23
    Temat: Re: [mBank] - spacje
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Ktoś kiedyś mówił(nie chcę wytykać palcami) , że mBankowi jest wszystko
    > jedno gdzie się wpisze spacje w numerze r-ku w formacie NRB
    > No więc dementuję _NIE_JEST_ przynajmniej przy definiowaniu.

    Nie "ktoś kiedyś" tylko Krzysiek; dodatkowo pomylil Ci sie z bank. W Multi
    _mozna_ wpisywac spacje, a w mB, to nie wiem.

  • 3. Data: 2003-04-15 20:20:01
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2003 21:33:23 +0200,
    osoba podpisana: Witek <w...@p...onet.fi>
    napisała:

    > Nie "ktoś kiedyś" tylko Krzysiek; dodatkowo pomylil Ci sie z bank. W Multi
    > _mozna_ wpisywac spacje, a w mB, to nie wiem.

    No cóż cały wątek się zaczą od: <b69970$jv2$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    faktycznie dotyczył Multi. Natomiast na sugestię, że "być może to
    spacje" KK zareagował "to jest niestety bzdura co piszecie"

    A co ma o tym myśleć "szary człowiek z ulicy" ? Systemy bardzo podobne,
    zeby nie powiedzieć bliźniacze, a w mBanku ten problem _jest_ dalej.
    Co nawiasem mówiąc trochę dziwi.
    KJ

    --
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

  • 4. Data: 2003-04-15 20:28:45
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Kamil Jonca<k...@p...onet.pl>
    nagryzmolił(a) w news:slrnb9olr1.4v0.kjonca@kjonca.kjonca.bogus:

    > Ktoś kiedyś mówił(nie chcę wytykać palcami) , że mBankowi jest
    > wszystko jedno gdzie się wpisze spacje w numerze r-ku w formacie NRB
    > No więc dementuję _NIE_JEST_ przynajmniej przy definiowaniu.

    Dziwne, bo ja definiując zlecenie w mbanku zrobiłem ctrl+v z numeru
    konta podanego w części transakcyjnej multi (ze spacjami) i przeszło bez
    problemu !! Może spacje mogę być tylko w określonych miejscach (po
    numerze kontrolnym, po numerze oddziału/banku, itp.)??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2003-04-15 20:32:11
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Apr 2003 22:28:45 +0200,
    osoba podpisana: Marcin Lubojański <m...@p...pl>
    napisała:
> [...]
    > problemu !! Może spacje mogę być tylko w określonych miejscach (po
    > numerze kontrolnym, po numerze oddziału/banku, itp.)??

    OIMW nie było problemu ze spacjami w "mBankowych" numerach. Być może z
    multi również

    Ale powtórzę: dziś wieczorem próbowałem ustawić przelew do BZWBK i się
    nie dało. Pomogło dopiero wyciecie spacji.

    KJ

    --
    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 6. Data: 2003-04-16 14:55:22
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał w

    > Ale powtórzę: dziś wieczorem próbowałem ustawić przelew do BZWBK i się
    > nie dało. Pomogło dopiero wyciecie spacji.

    System akceptuje spacje tylko przy przelewach wewnątrz mBanku. Przy
    przelewach zewnętrznych trzeba spacje usuwać.
    Dziwne, ale tak jest.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj