  • 1. Data: 2004-01-26 14:38:51
    Temat: [mBank] - robią sobie jaja?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Rozumiem, że trzeba było wprowadzić opłaty. Może mi to nie pasować, ale
    trudno. Jednak brak oficjalnego komunikatu "wte" czy "wewte" juz pachnie
    amatorszczyzną :-(
    I pomyśleć, że jedną z rzeczy za którą ceniłem mBank była polityka
    inforamcyjna. Istotnie różna od np. takiego Pekao. :-(

    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 2. Data: 2004-01-26 14:43:13
    Temat: Re: [mBank] - robią sobie jaja?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > I pomyśleć, że jedną z rzeczy za którą ceniłem mBank była polityka
    > inforamcyjna. Istotnie różna od np. takiego Pekao. :-(

    No czekaj :) Na razie byly wycieki ;)
    Strone na serwerze mBanku o zmianach zablokowali wkrotce potem jak wyslalem
    newsletter z PRnewsa ;) Zablokowali - bo bylo tam kilka bledow.
    Zmiana nie ma obowiazywac od jutra tylko za jakies 20 dni :) zobaczymy kiedy
    sie uporaja.

  • 3. Data: 2004-01-26 14:45:49
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > No czekaj :) Na razie byly wycieki ;)
    I nie sądzisz że _już_ powinni zająć jakieś stanowisko odnośnie tych
    wycieków? Choćby takie, że, owszem będą opłaty, szczegóły podamy później ?

    [...]

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 4. Data: 2004-01-26 14:51:59
    Od: "david" <W...@o...pl>

    to zadzwoń na mLinię lub włącz sobie "czat z mLinią" i tam dowiesz się że to
    prawda i że opłaty ruszają od 15 lutego

    pozdr
    david

  • 5. Data: 2004-01-26 14:54:37
    Od: "~~" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał:
    > I nie sądzisz że _już_ powinni zająć jakieś stanowisko odnośnie tych
    > wycieków?

    Nie, a po co ? ;-) Tak jest zabawniej ;-))))))))

    > Choćby takie, że, owszem będą opłaty, szczegóły podamy później ?

    Tia, i napiszą jeszcze, że to wszystko prawda, tylko zapomnieli zablokować stron
    www ;-))))

  • 6. Data: 2004-01-26 14:57:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I nie sądzisz że _już_ powinni zająć jakieś stanowisko odnośnie tych
    > wycieków? Choćby takie, że, owszem będą opłaty, szczegóły podamy później ?

    Nie. Jeśliby podali teraz nic nie mówiące info, to tylko więcej kłopotu by
    sobie narobili. Setki telefonów na mlinie z pytaniami o opłaty doskonale
    uniemożliwiłyby korzystanie z rachunku tą drogą. Bo chyba nie sądzisz, że
    nikt by nie dzwonił spróbować się czegoś dowiedzieć? :))
    Poza tym być może przeciek był kontrolowany i zbadali w ten sposób opinię o
    wprowadzeniu opłat. Oczywiście - jakieś wprowadzą, ale być może w mniejszej
    ilości.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-01-26 15:29:22
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Tomasz Waszczynski z adresu: <w...@w...org> napisał(a):

    > Poza tym być może przeciek był kontrolowany i zbadali w ten sposób
    > opinię o wprowadzeniu opłat. Oczywiście - jakieś wprowadzą, ale być
    > może w mniejszej ilości.

    Lamenty można było przewidzieć bez wycieku. :)
    Ja osobiście zupełnie tego nie rozumiem. Pasuje mi - zostaję. Nie pasuje -
    odchodzę do konkurencji.
    W końcu to jest "Ich" biznes i sami decydują jakie opłaty i kiedy
    wprowadzić.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 8. Data: 2004-01-26 15:57:37
    Od: "Aleks" <o...@u...o2.pl>

    Użytkownik david <W...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bv39j9$92u$...@a...news.tpi.pl...
    > to zadzwoń na mLinię lub włącz sobie "czat z mLinią" i tam dowiesz się że
    > prawda i że opłaty ruszają od 15 lutego

    "rozmawialem" na czacie z mLinka i powiedziala, ze na razie oficjalnych
    informacji nie maja.

  • 9. Data: 2004-01-26 15:59:08
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    > W końcu to jest "Ich" biznes i sami decydują jakie opłaty i kiedy
    > wprowadzić.

    Taa tylko, ze jak to bedzie za bardzo 'ich' biznes to zostana sami z tym
    biznesem...

    I chodzi tu nie o 50gr tylko o cala filozofie banku, ktora wziela w leb.
    Najwierniejsi klienci mbanku bedacy z nim od poczatkow poczuli sie oszukani.

    GP

  • 10. Data: 2004-01-26 16:10:57
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> wrote in message
    > I chodzi tu nie o 50gr tylko o cala filozofie banku, ktora wziela w leb.
    > Najwierniejsi klienci mbanku bedacy z nim od poczatkow poczuli sie
    oszukani.

    Iiiii tam, mów za siebie. Znam sporo klientów, którzy w pamiętną noc
    zakładali rachunki i pisali tu na pbb, którze nie czują się oszukani.

    KK