  • 1. Data: 2013-12-21 03:10:45
    Temat: mBank przykręca śrubę firmom
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Właśnie mnie przywitała w systemie transakcyjnym wiadomość:
    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5288.html?lang=

    Teraz będzie do wyboru - płacić sporo miesięcznie za konto lub 1,50zł za
    każdy przelew. Widocznie ktoś musi zapłacić za nowy, "lepszy" system.

    Czas na przeprowadzkę :)
    50% podwyżka kosztów prowadzenia konta to juz przegięcie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2013-12-21 07:38:17
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Obecnym klientom NIC się nie zmieni.

  • 3. Data: 2013-12-21 13:41:26
    Temat: Re: mBank przykręca śrubę firmom
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-21, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > Teraz będzie do wyboru - płacić sporo miesięcznie za konto lub 1,50zł za
    > każdy przelew. Widocznie ktoś musi zapłacić za nowy, "lepszy" system.

    Mi to wygląda na próbę wstawienia taryf zbliżonych do tych Multibankowych.
    Choć warunki nieco gorsze.

    > Czas na przeprowadzkę :)
    > 50% podwyżka kosztów prowadzenia konta to juz przegięcie.

    Zobacz konto Alior Bank - Rachunek Partner. Jak na razie nie znalazłem
    lepszej oferty (piszę też o jakieś wygodzie systemu transakcyjnego).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2013-12-21 17:29:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 13:41:26 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Mi to wygląda na próbę wstawienia taryf zbliżonych do tych Multibankowych.
    > Choć warunki nieco gorsze.

    Też mi to tak wygląda

    > Zobacz konto Alior Bank - Rachunek Partner. Jak na razie nie znalazłem
    > lepszej oferty (piszę też o jakieś wygodzie systemu transakcyjnego).

    Chwilę sobie poszperałem i jeszcze ciekawie wygląda Meritum i... Pocztowy.
    Zaintrygował mnie ten ostatni, muszę sprawdzić ich system.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-12-21 17:30:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 20 Dec 2013 22:38:17 -0800 (PST), Konfabulator napisał(a):

    > Obecnym klientom NIC się nie zmieni.

    ... póki co :)

    Ale widać w jakim kierunku to idzie, więc czas przezwyciężyć lenistwo i się
    rozejrzeć za tańszą alternatywą.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2013-12-21 20:51:40
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 21.12.2013 o 17:29 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> pisze:

    > Chwilę sobie poszperałem i jeszcze ciekawie wygląda Meritum i...
    > Pocztowy.
    > Zaintrygował mnie ten ostatni, muszę sprawdzić ich system.

    wyniosłem sie z firmowym po zmianie TOIP z Alliora do Meritum i jestem
    bardzo pozytywnie zaskoczony.
    Wszystko dziala bezproblemowo, no i bezpłatnie.
    Konto założone błyskawicznie, bez zbędnych ceregieli, po 15 minutach
    aktywne.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 7. Data: 2013-12-21 22:13:54
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Chwilę sobie poszperałem i jeszcze ciekawie wygląda Meritum i... Pocztowy.
    > Zaintrygował mnie ten ostatni, muszę sprawdzić ich system.

    Daj znać jak wrażenia, bo się nad tym zastanawiam.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 8. Data: 2013-12-22 01:16:40
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 21 Dec 2013 22:13:54 +0100, wromek napisał(a):

    > Daj znać jak wrażenia, bo się nad tym zastanawiam.

    Niestety, trochę mnie ten system odrzucił.

    Pierwsza rzecz, to dużo kompletnie niezrozumiałych opcji. Przy zlecaniu
    przelewów jest jakieś dodawanie dokumentów do folderu, formularze są usiane
    różnymi dziwnymi opcjami, straszny chaos.

    Przejście do zwykłego wykonania przelewu wymaga chyba trzech albo czterech
    klików, jeśli sobie tego nie dodasz do skrótów.

    Wiele elementów interfejsu przypomina grę zręcznościową, gdzie trzeba
    najechać kursorem na element 8x8 pikseli i następnie trafić w menu, które
    się pojawi (a czasem pojawia się z odstępem, zahaczenie o ten odstęp ukrywa
    menu).

    Wyświetlenie jakiejkolwiek listy nie dzieje się automatycznie, wszystko
    trzeba klikać (np. przechodzisz do listy transakcji lub wiadomości z
    systemu, to musisz dodatkowo kliknąć "Szukaj", by cokolwiek zobaczyć).

    Podpytam jeszcze przy okazji, czy może wersja demo to nie jest jakaś
    archaiczna kopia lub czy nie planują zmian. Bo system Meritum o jest lata
    świetlne przed nimi.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-12-22 04:13:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" 14g52gfeerq7c.qvv44tizz6d5$....@4...net

    > Chwilę sobie poszperałem i jeszcze ciekawie wygląda Meritum i... Pocztowy.
    > Zaintrygował mnie ten ostatni, muszę sprawdzić ich system.

    Ja też chciałbym sprawdzić. ;) Do tej pory sprawdziłem,
    że rozwód z Pocztówką jest trudny -- nie wystarczy wizyta
    w marmurze pocztowym -- trzeba gdzieś słać polecony...

    Nie znam Pocztówki z netu -- nie skonsumowałem małżeństwa. ;)
    Wg Pocztówki zbyt trudną dla mnie sztuką jest obsługa banku
    za pomocą netu. ;) Być może Pocztówka ma rację. :)

    Od ponad 3 lat coraz częściej stukam w klawiaturę, leżąc
    na łóżku. :) (z powodu uszkodzeń kręgosłupa) I nieźle mi
    idzie. (jeśli nie liczyć tego, że nie golę się w czasie
    pisania, ale ćwiczę kręgosłup)

    Jednak od niedawna laptop stoi na czymś podobnym do stołu,
    przy którym siedzę na krześle. Przyznam, że pisanie w tej
    pozycji jest już dla mnie trudne -- wolę z łóżka. ;) Ale
    nie mogę -- z uwagi na kontuzję ;) żebra. :)

    Domysłom ciekawskich pozostawię, czy żebro mam złamane, czy
    nie. :) Napiszę tylko, że takie coś -- boli i że wg lekarza
    ból czuć mogę przez miesiąc. Po zabandażowaniu prawie nie
    boli -- bez bandażu (w kilka minut po zdjęciu elastycznych
    bandaży) coś ;) urywa mi wnętrzności i ciągnie je w dół. :)

    Być może żebro ostrzegło mnie przed osłabnięciem kości
    i przed jakimś poważnym złamaniem. ;)

    Aby było jasne -- w sanatorium nie żałowano mi mleka, ale
    naprawdę ciężko wlać w siebie 2 litry mleka za pomocą łyżki.
    Zamiast zup mlecznych, wolałbym mleko w kartonach. ;)
    Takoż w szpitalu laryngologicznym.

    Wg badającego mnie lekarza mój problem może być następstwem
    osteoporozy, ale wyniku badań gęstości kości nie mam. Końskie
    dawki ,,mleka w tabletkach'' zacząłem przyjmować zbyt późno
    -- po urazie żeberka.

    -=-

    Firmowe mam w Meritum -- raczej nie mogę pojąć, jak się
    to stało, że tak długo korzystałem z firmowego w mBanku.

    Palce nie trafiają w klawisze. :) Przejście z pozycji
    vertykalnej (o ile tak ją można nazwać) do horyzontalnej
    było chyba łatwiejsze niż powrót do tradycji. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-12-22 11:41:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-12-22, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    [...]

> [...]
    > przelewów jest jakieś dodawanie dokumentów do folderu, formularze są usiane
    > różnymi dziwnymi opcjami, straszny chaos.

    Dlatego też polecałem Alior. On jeszcze ma w miarę fajny, tradycyjny system.
    A ma całkiem przyzwoite warunki zwolenia z opłat. Jedyna wada, to płatne SMSy
    i rachunki pomocnicze.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl