  • 1. Data: 2003-03-10 18:52:17
    Temat: mBank - polecenie zapłaty.
    Od: Piotr Rogacki <p...@w...ps.pl>

    Witam,.

    czy wie ktoś jak wydrukować potwierdzenie polecenia zapłaty (poza
    kopiowaniem do programu tekstowego) bo nie mogę odnaleźć takiego
    przycisku jak drukuj tak jak w innych przelewach.

    Z góry dziękuje:)

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, Gadu-Gadu #181616

  • 2. Data: 2003-03-10 19:26:02
    Temat: Re: mBank - polecenie zapłaty.
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Rogacki wrote:
> [...]
    > kopiowaniem do programu tekstowego) bo nie mogę odnaleźć takiego
    > przycisku jak drukuj tak jak w innych przelewach.

    Co to "potwierdzenie polecenia zapłaty i do czego Ci potrzebne "?
    KJ

  • 3. Data: 2003-03-11 11:46:31
    Od: Piotr Rogacki <p...@w...ps.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2003 20:26:02 +0100, Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Co to "potwierdzenie polecenia zapłaty i do czego Ci potrzebne "?

    Rzeczywiście może nie wyraziłem się zbyt jasno. Więc...
    jeżeli dokonasz zwykłego przelewu możesz wydrukować potwierdzenie a mi
    chodzi o wydrukowanie WYKONANIA potwierdzenia zaplaty.
    A potrzebuję tego gdyż lubię mieć przy fakturach potwierdzenia
    zapłaty.

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, Gadu-Gadu #181616

  • 4. Data: 2003-03-11 14:15:46
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Rogacki wrote:

> [...]
    > chodzi o wydrukowanie WYKONANIA potwierdzenia zaplaty.
    > A potrzebuję tego gdyż lubię mieć przy fakturach potwierdzenia
    To tak jak ja :-)

    A zwykłe wejście w szczegóły operacji i zrobienie wydruku Cię nie urządza ?
    (Nie wiem czy jest możliwe bo PZ w mBanku nie używam - kto to widział
    1PLN/mies ;-) )
    KJ

  • 5. Data: 2003-03-11 16:44:42
    Od: Piotr Rogacki <p...@w...ps.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2003 15:15:46 +0100, Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    >A zwykłe wejście w szczegóły operacji i zrobienie wydruku Cię nie urządza ?

    A pewnie że by urządzało, ale właśnie nie ma takiej możliwości.
    Ciekawy jestem dlaczego? Wszedzie się da a PZ nie :(

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, Gadu-Gadu #181616

  • 6. Data: 2003-03-11 17:17:15
    Od: "NN" <m...@w...pl>

    > A pewnie że by urządzało, ale właśnie nie ma takiej możliwości.
    > Ciekawy jestem dlaczego? Wszedzie się da a PZ nie :(
    kliknij najpierw na "historia" po tem na konkretną operację, a potem
    wyklijak sobie wydruk :)

  • 7. Data: 2003-03-11 18:03:09
    Od: Piotr Rogacki <p...@w...ps.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2003 18:17:15 +0100, "NN" <m...@w...pl>
    napisał(a):

    >kliknij najpierw na "historia" po tem na konkretną operację, a potem
    >wyklijak sobie wydruk :)

    Tylko, że wszystkie opercje poza właśnie PZ mają taki sobie przycisk
    jak "wydruk potwierdzenia" a PZ nie.
    A pytam bo może jest jakaś inna możliwość poza drukowaniem operacji
    jako strony HTML.

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr Rogacki, Gadu-Gadu #181616

  • 8. Data: 2003-03-11 19:24:14
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2003 17:44:42 +0100,
    osoba podpisana: Piotr Rogacki <p...@w...ps.pl>
    napisała:

    > A pewnie że by urządzało, ale właśnie nie ma takiej możliwości.
    > Ciekawy jestem dlaczego? Wszedzie się da a PZ nie :(
    No to faktycznie ciekawe - jeszcze jeden powód aby z PZ w mBanku ni
    ekorzystać :-)
    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.