  • 1. Data: 2003-10-28 23:25:25
    Temat: mBank - podgląd kart debetowych przez Internet ...
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Dzisiaj zalogowałem się do mBanku, zeby sprawdzić czy nie mam blokad za
    transakcje zapłacone kartą Visa Electron w sklepie. W menu zauważyłem
    taką opcję "podgląd kart debetowych". Kiedy wybrałem tę opcję pojawił
    się w oknie napis "brak kart" oraz guzik "aktywuj". No to ja się pytam,
    czy to się odnosi do posiadanej przez mnie karty VE, czy też jakieś inne
    będą wydawane i to do nich jest ten podgląd? Czy jak wcisnę guzik (nie
    wciskałem, bo się bałem, że wybuchnie ;-) to będę miał podgląd do
    bieżącej VE?

    K.

  • 2. Data: 2003-10-28 23:38:04
    Temat: Re: mBank - podgląd kart debetowych przez Internet ...
    Od: "Krzysztof K" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bnmtvi$4cp$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Krystek z adresu <k...@s...pl_> napisał(a):
> [...]
    > czy też jakieś inne będą wydawane i to do nich jest ten podgląd? Czy
    > jak wcisnę guzik (nie wciskałem, bo się bałem, że wybuchnie ;-) to

    Od kilku miesięcy jest nowe menu a nowe karty wydają od początku
    miesiąca.
    Podgląd, aktywacja, zmiana pinu możliwa jest tylko dla tych nowych kart.
    Wszystkie informacje znajdziesz na stronie mBanku
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/ve.html

    K.K

  • 3. Data: 2003-10-29 19:00:27
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Krzysztof K napisał:
> [...]
    > Podgląd, aktywacja, zmiana pinu możliwa jest tylko dla tych nowych kart.
    > Wszystkie informacje znajdziesz na stronie mBanku

    Dzięki oporek :)

    Wczoraj szukałem na WWW, ale zmęczony byłem to i nie znalazłem tej
    informacji. Dzwoniłem na mLinkę, bo moja karta traci ważność w grudniu -
    to w sumie już niedługo. W styczniu prześlą mi nową VE razem z umową
    zgodną z nowymi przepisami dotyczącymi kart. Gdy podpiszę i odeślę, to
    pewnie jeszcze trochę się naczekam, zanim Poczta to dostarczy. Zobaczymy
    jak to będzie działać.

    Pozdrawiam,

    K.

  • 4. Data: 2003-10-29 19:19:29
    Od: k...@W...onet.pl

> [...]
    > zgodną z nowymi przepisami dotyczącymi kart. Gdy podpiszę i odeślę, to
    > pewnie jeszcze trochę się naczekam, zanim Poczta to dostarczy. Zobaczymy

    Ja to zadzwonilem na infolinie mbanku i powiedzialem, ze chce zamowic nowa
    karte VE do ekonta pomimo, ze moja karta jest aktywna i jeszcze jest troche
    wazna, ale nie satysfakcjonuja mnie limity oraz brak mozliwosci zmiany pinu i
    rzadam nastepna karte, poczym zamowiono mi nowa karte po zastrzezeniu
    aktualnej ( pare dni wczesnij wyslalem umowe ). Karta byla za 3 dni od momentu
    zamowienia.

  • 5. Data: 2003-10-29 23:00:45
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    kubakj napisał:
> [...]
    > aktualnej ( pare dni wczesnij wyslalem umowe ). Karta byla za 3 dni od momentu

    Eee. No mi to tak się nie spieszy, szczególnie, że niedługo stara VE
    traci ważność. Poza tym za nową kartę chyba się płaci. Oporek podał mi
    zły link, bo do kart eMAX-a a nie eKONTA -
    http://www.mbank.com.pl/oferta/ekonto/karty.html

    K.