  • 1. Data: 2016-03-04 17:01:04
    Temat: mBank - operacje przed 2012
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Widzę, że mBank wyświetla mi operacje od 2012 wzwyż.

    Jest jakiś sposób, aby dostać się do starszych, czy to już pozamiatane?
    Coś mi świta, że kiedyś nie było takiej reglamentacji.

  • 2. Data: 2016-03-04 17:32:08
    Temat: Re: mBank - operacje przed 2012
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "r...@k...pl" <r...@k...pl> writes:

    > Widzę, że mBank wyświetla mi operacje od 2012 wzwyż.
    >
    > Jest jakiś sposób, aby dostać się do starszych, czy to już pozamiatane?
    > Coś mi świta, że kiedyś nie było takiej reglamentacji.

    Zmienić widok na "stary"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 3. Data: 2016-03-07 11:35:47

    Fri, 04 Mar 2016 17:32:08 +0100, w <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) napisał(-a):

    > Zmienić widok na "stary"