  • 1. Data: 2016-03-03 16:26:33
    Temat: mBank - historia offline?
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Czy działa wam historia offline transakcji giełdowych?
    Wybieram Moje finanse/Inwestycje/Giełda/Historia offline/Historia
    transakcji, zaznaczam interesujący mnie przedział czasowy, zaznaczam że
    chce w formacie pdf, klikam Zatwierdź i w tym momencie zostaję
    wylogowany i dostaję komunikat "Akcja nie powiodła się Spróbuj ponownie.
    Jeśli błąd się powtórzy, skontaktuj się z mLinią."
    Dzwoniłem na infolinię, przyjęto reklamację. Po 2 dniach dostałem
    odpowiedź, że u nich wszystko działa i reklamacja nie została uznana.
    Jeżeli u mnie dalej nie działa to mam napisać emaila z opisem wszystkich
    czynności i zrzutami ekranu. Niestety nadal nie działa.
    System Windows 7, przeglądarka Firefox w najnowszej wersji, ale
    sprawdzałem także IE, sprawdzałem z uruchomionym antywirusem i z
    wyłączonym. Wyłączyłem też blokadę wyskakujących okien i wyczyściłem
    cache przeglądarki. Zmieniałem zakres dni, zmieniałem format pobranych
    danych. Za każdym razem jest tak samo, wylogowuje mnie i komunikat, że
    akcja nie powiodła się.
    Tu
    https://www.mbank.pl/forum/watek,992730,historie-off
    line-wylogowanie-po-wykonaniu-historia-transakcji,1.
    html
    ktoś opisał identyczny problem ale z innym systemem operacyjnym i inną
    przeglądarką.