eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank odwala lamerkę › Re: mBank odwala lamerkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.nask.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odwala lamerkę
    Date: 4 Oct 2002 14:10:29 GMT
    Organization: Installed Inc.
    Lines: 26
    Message-ID: <s...@v...ci.uw.edu.pl>
    References: <s...@a...home.ostrow.pl>
    <anfddq$7j7$1@news2.tpi.pl> <3...@4...com>
    <angvim$1lm$4@news.tpi.pl> <2...@d...pingwin.waw.pl>
    <anh3uk$prn$1@news.tpi.pl> <s...@v...ci.uw.edu.pl>
    <ank6gr$18h$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: venus.ci.uw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1033740629 26226 193.0.74.207 (4 Oct 2002 14:10:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Oct 2002 14:10:29 GMT
    User-Agent: slrn/0.9.7.3 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:206000
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <ank6gr$18h$1@news.onet.pl>, Marek Barbaszynski wrote:

    > Jacek Grodzki wrote:
    >> Chodzi o to, że napisanie serwisu, który działa w Netscape, IE
    >> i jeszcze paru innych przeglądarkach, a nie tylko w IE to nie
    >> tylko kwestia kasy, tylko pewnego minium świadomości o działaniu
    >> internetu, którą szanujący się bank interntowy powinien mieć.
    > Ale i kosztów również. Każda dodatkowo wspierana przeglądarka
    > to dodatkowe koszty testów na tejże przeglądarce. Jeżeli jest
    > mało popularna, to te koszty mogą się nie zwrócić.
    > Co najwyżej można mieć żal, że mBank ustawił sobie tak a nie inaczej
    > "próg odcięcia" i uznał, że sam IE mu wystarczy.

    Jak już pisałem, to jest jeden mały prztyczek, który już działał
    i działa na ekoncie cały czas. Więc to nie jest kwestia kosztownej
    przebudowy serwisu, tylko przekazania informacji o usterce
    właściwej osobie, która to konkretnie robi i podejżewam dopisania
    brakującej kropki, albo coś tp.
    Tyle, że przy tej okazji fima się kompromituje wciskając klientowi
    tandetę, że się "nie da i po prostu się nie da, musi Pan kupić
    kompa za 3 tys. żeby Panu IE 6000 chodził i wtedy może...".
    Po czym wszysko zaczyna działać jak należy. A następnie znów siada.
    I od nowa.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1