  • 1. Data: 2004-04-21 11:19:16
    Temat: mBank - nowy TOiP
    Od: "Misha" <...@...pl>

    "Zachęcamy do zapoznania się z nową Taryfą prowizji
    i opłat obowiązującą od 21.04.2004 r. Zmiany dotyczą przede wszystkim opłat
    za przelewy do innego organu podatkowego z rachunków eKONTO, izzyKONTO
    i mBIZNES Konto oraz rozdziału "Inne opłaty
    i prowizje". "

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

  • 2. Data: 2004-04-21 11:27:57
    Temat: Re: mBank - nowy TOiP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Misha <...@...pl> wrote:
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    hmm co sie zmienilo?
    Dokonanie przelewu do innego organu podatkowego - z 0 na 1 zl

    A w innych opaltahc - co zmienili?

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-04-21 11:33:26
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > hmm co sie zmienilo?

    Ja bym się raczej zaczął obawiać tego co się zmieni w lipcu ;) Kolejna wyprawa
    Prezesa i klubuaquarius: Termin wyprawy: 12 lipca - 31 lipca.
    Ciekaw jestem czy i tym razem beda jakies niespodzianki....? ;D

  • 4. Data: 2004-04-21 11:52:19
    Od: "Misha" <...@...pl>

    ..coś kombinuja... :)
    teraz na stronie aktualności są tylko wiadomosci z 2003 roku :)

  • 5. Data: 2004-04-21 13:05:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
    > hmm co sie zmienilo?
    > Dokonanie przelewu do innego organu podatkowego - z 0 na 1 zl

    No to jak to się ma do tego?
    Ad.9 TOiP - od 30.04.2004 r. opłata za dokonanie przelewu do innego
    organu podatkowego wynosić będzie 0,50 zł.

    K.

  • 6. Data: 2004-04-21 13:33:43
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Krystek <k...@p...space.mailbox> napisała:

    > No to jak to się ma do tego?
    > Ad.9 TOiP - od 30.04.2004 r. opłata za dokonanie przelewu do innego
    > organu podatkowego wynosić będzie 0,50 zł.
    Pierwsze dotyczy mBiznes konta drugie ekonta

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2004-04-21 13:45:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > hmm co sie zmienilo?
    > Dokonanie przelewu do innego organu podatkowego - z 0 na 1 zl
    >
    > A w innych opaltahc - co zmienili?

    IMHO zmiany są kosmetyczne i w zasadzie neutralne,
    (na lekki '-' w mBiznes i mały '+' w pozostałych)

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=133
    410&t=133345&v=t

  • 8. Data: 2004-04-23 11:48:45
    Od: Pawlik <P...@N...AT.poczta.fm>

    On Wed, 21 Apr 2004 13:19:16 +0200, Misha <...@...pl> wrote:

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html

    Wprowadzając zmiany w TOiP mBank spowoduje, że wreszcie będzie się
    opłacało zamknąć konto.

    Na przykład biorąc kredyt w innym banku często potrzebna jest opinia o
    wszystkich rachunkach bankowych potencjalnego kretytobiorcy.
    Zazwyczaj jest to opinia na formularzu innego banku. Do tej pory za taką
    "skomplikowaną i czasochłonną" operację bank brał 15zł (co było i tak
    chyba najdrożej na rynku), a teraz będzie to 50zł:
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#inne

    Ot i sposób na odpływ klientów. Szkoda...

    Pozdrawiam,
    --
    Pawlik - klient mBanku od 01.12.2000