  • 1. Data: 2005-06-18 21:31:33
    Temat: mBank - niekompetencja pracownika
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Witam,

    2 lata w mBanku bez żadnych zgrzytów.

    Ale ostatnio zaliczyli strasznie podpadli.

    Złożyłem reklamację z powodu niekompetencji pracownika. Wina pracownika
    jest oczywista i udokumentowana.

    I tak się zastanawiam: Będą kręcić i bronić czy przyznają się do błędu?

    Czy ktoś ma doświadczenia z tego typu reklamacji?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2005-06-18 22:03:36
    Temat: Re: mBank - niekompetencja pracownika
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Krzysiek napisał:

    > I tak się zastanawiam: Będą kręcić i bronić czy przyznają się do błędu?
    >
    > Czy ktoś ma doświadczenia z tego typu reklamacji?

    Ja mam. Skladalem juz reklamacje od reklamacji. W sumie sprawa sie
    ciagnie od polowy kwietnia. Pieniadze ze pismo pobrali, przyslali
    zupelnie cos innego (to tak w skrocie). Wczoraj w piatek wreszczie z
    kims rozmawialem (wczesniej podobno ktos do mnie dzwonil, rozmawial ze
    mna i sprawe wyjasnil, tyle ze nic takiego nie mialo miejsca) i
    powiedzieli, ze pieniadze zwroca (pismo juz jest mi zbedne). Tyle ze
    zwrot mial nastapic juz w piatek. I nie ma. Odradzam mBank do
    powazniejszych spraw.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-06-19 07:50:52
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2005 00:03:36 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > powiedzieli, ze pieniadze zwroca (pismo juz jest mi zbedne). Tyle ze
    > zwrot mial nastapic juz w piatek. I nie ma. Odradzam mBank do

    Dzięki, wszystko jasne. Już się nastawiłem na długie i przewlewkłe
    załatwianie sprawy.
    Ale tak jakoś mi żal. Dwa lata wszystko bezproblemowo. I naraz szok, bo
    wykładają się na prostej sprawie, a co gorsza próbują nieudolnie bronić
    swojego stanowiska.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2005-06-19 20:13:43
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    zdradź o co chodziło.

  • 5. Data: 2005-06-20 10:30:27
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@p...obetnij-to-onet.pl> napisał w
    wiadomości news:s1rkzetwf2ht$.15krg0zjy4xwc$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > jest oczywista i udokumentowana.
    >
    > I tak się zastanawiam: Będą kręcić i bronić czy przyznają się do błędu?

    Sprawiasz wrazenie niedowartosciowanego msci-huja.

    A czymze zaskarbil sobie Twoja nienawisc ?

    AO

  • 6. Data: 2005-06-20 11:51:11
    Od: "OGONek~" <s...@w...krajow.p#^&*@.sie>

> [...]

    > Ale tak jakoś mi żal. Dwa lata wszystko bezproblemowo. I naraz szok,
    > bo wykładają się na prostej sprawie, a co gorsza próbują nieudolnie

    Dokładnie, trzymają się sztywno kiepskich procedur i bronia tego do
    upadlego.
    Ja sie na nich obrazilem jak mi nie otworzyli konta firmowego - powod po
    miesiacu:

    Nieczytelna pieczatka Urzedu Skarbowego na zgloszeniu NIP1. Jak by to ode
    mnie zalezalo czy US przystawi czytelnie czy nie. Dodatkowo pieczatka byla
    czytelna. Nieczytelny byl tylko napis "Skarbowy"... Smiech na sali.

    --
    W.

  • 7. Data: 2005-06-20 14:04:17
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Krzysiek napisał:

    > Dzięki, wszystko jasne. Już się nastawiłem na długie i przewlewkłe
    > załatwianie sprawy.

    Zwrotu pobranej kwoty (mial byc w piatek) dzisiaj nadal nie ma.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-06-20 17:54:58
    Od: "taora" <t...@g...pl>

> [...]
    wiadomości news:s1rkzetwf2ht$.15krg0zjy4xwc$.dlg@40tude.net...

    > Złożyłem reklamację z powodu niekompetencji pracownika. Wina pracownika

    ale czego oczekujesz - ukarania pracownika, wyrzucenia go z pracy? da sie
    operacje odwrocic?

  • 9. Data: 2005-06-20 23:42:42
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2005 19:54:58 +0200, taora napisał(a):

    > ale czego oczekujesz - ukarania pracownika, wyrzucenia go z pracy? da sie
    > operacje odwrocic?

    Zmiany adresu firmy ;-)

    Krzysiek

  • 10. Data: 2005-06-20 23:49:22
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2005 12:30:27 +0200, Artur O. napisał(a):

    > Sprawiasz wrazenie niedowartosciowanego msci-huja.

    Jestem rozczarowany, bo sprawę przy dobrej woli (inteligencji?) można
    załatwić w 30 sekund przez telefon.

    > A czymze zaskarbil sobie Twoja nienawisc ?

    Zmieniłem adresy 2 firm (oddzielne konta w mBanku). Facet weryfikujący
    dokumenty nie zauważył, że obie firmy są ujęte na jednym zaświadczeniu
    (wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) i koniecznie chce "drugi"
    wpis.

    Krzysiek