  • 1. Data: 2005-02-17 11:56:36
    Temat: mBank nie odpowiada na e-maile
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    a m-linia nie potrafi odpowiedzieć na pytania:
    1. Czy konwersja jednostek funduszy nabywanych w SFI jest bez opłat?
    2. Czy możliwa jest okresowa blokada pieniędzy zainwestowanych w funduszu?
    Może ktoś mi odpowie - z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2005-02-17 12:16:42
    Temat: Re: mBank nie odpowiada na e-maile
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mk <m...@p...rzeszow.pl> wrote:
    > a m-linia nie potrafi odpowiedzieć na pytania:
    > 1. Czy konwersja jednostek funduszy nabywanych w SFI jest bez opłat?

    Przeciez to jest na stronie!
    Nie ma oplat za konwersje

    > 2. Czy możliwa jest okresowa blokada pieniędzy zainwestowanych w
    > funduszu? Może ktoś mi odpowie - z góry dziękuję.

    Co to znaczy okresowa blokada? Bank ani fundusz nie moze zablokowac bez
    podstaw. A ty blokade sobie mozesz sam nalozyc ;) - po prostu nic nie
    robiac..

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-02-17 12:20:08
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-02-17 13:16:

    > Przeciez to jest na stronie!
    > Nie ma oplat za konwersje
    Pobieranych przez mBank, natomiast kiedyś "był dym" bo któryś fundusz
    chciał pobierać opłaty, ale nie wiem jak się sprawa skończyła.

    Nie może.
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-02-17 12:30:43
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Pobieranych przez mBank, natomiast kiedyś "był dym" bo któryś fundusz
    > chciał pobierać opłaty, ale nie wiem jak się sprawa skończyła.

    Gdyby tak bylo to by pewnie wylecial z SFI...
    Okazuje sie, ze wiele duzych funduszy jest bardzo chetnych wsadzic na SFI
    bezplatne fundiusze (zazwyczaj gotowkowe), ale w tymwypadku mBank przyjal
    strategie wszysto albo nic.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-02-17 12:32:10
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "mk" <m...@p...rzeszow.pl> napisał w wiadomości
    > a m-linia nie potrafi odpowiedzieć na pytania:
    > 1. Czy konwersja jednostek funduszy nabywanych w SFI jest bez opłat?

    zazwyczaj tak - ALE - za wyjatkiem tzw "funduszy funduszy" czy jak je tam
    zwal

    > 2. Czy możliwa jest okresowa blokada pieniędzy zainwestowanych w funduszu?

    a na czy mialo by to polegac ?

  • 6. Data: 2005-02-17 14:10:59
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > Pobieranych przez mBank, natomiast kiedyś "był dym" bo któryś fundusz
    > chciał pobierać opłaty, ale nie wiem jak się sprawa skończyła.

    Napewno pobierało GTFI (i chyba nadal pobiera) oplate za konwersje powyzej
    trzeciej w roku. Tzn. trzy pierwsze byly darmowe, a potem kazda nastepna 20
    PLN. Tylko nikt nie potrafil powiedziec jak sie liczy te trzy konwersje i
    czy sa trzy bezplatne na fundusz czy np. trzy bezplatne na towarzystwo.

    Natomiast Ty mowisz chyba o sprawie z SEBem, ktora rzeczywiscie okazala sie
    tylko przykra pomylka.

    MAd Hat
    ter

  • 7. Data: 2005-02-17 14:21:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Napewno pobierało GTFI (i chyba nadal pobiera) oplate za konwersje powyzej
    > trzeciej w roku...
    Już nie pobiera,
    owszem tak było do końca zeszłego roku, ale to już historia.

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    80822&t=680822

  • 8. Data: 2005-02-18 11:00:03
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    napisał w wiadomości news:cv220f$3e6$1@news.onet.pl...

    > Przeciez to jest na stronie!
    > Nie ma oplat za konwersje
    Nie ma opłat za nabywanie i odkupywanie. Za konwersję nie doczytałem
    widocznie. Mea culpa.

    > Co to znaczy okresowa blokada? Bank ani fundusz nie moze zablokowac bez
    > podstaw. A ty blokade sobie mozesz sam nalozyc ;) - po prostu nic nie
    > robiac..
    To chyba nie tak... nic nie robiąc - wartość jednostek zmienia się i stan
    mojego posiadania też.
    A mi chodziło o "zamrożenie" środków (bez konwersji, bez wracania ich na
    konto) np. gdy notowania funduszu idą w dół.

  • 9. Data: 2005-02-18 11:01:03
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mk" <m...@p...rzeszow.pl> napisał w wiadomości
    >
    > zazwyczaj tak - ALE - za wyjatkiem tzw "funduszy funduszy" czy jak je tam
    > zwal

    > a na czy mialo by to polegac ?
    Chodzi o "zamrożenie" środków (bez konwersji, bez wracania ich na konto) np.
    gdy notowania funduszu idą w dół.

  • 10. Data: 2005-02-18 11:03:50
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "mk" <m...@p...rzeszow.pl> napisała:

> [...]
    >A mi chodziło o "zamrożenie" środków (bez konwersji, bez wracania ich na
    >konto) np. gdy notowania funduszu idą w dół.
    Tego to chyba nikt nie oferuje.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc