  • 1. Data: 2002-01-09 21:43:24
    Temat: mBank nie ma co robic z pieniedzmi?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Dostalem dzisiaj... 17 niemal identycznych przesylek z mBanku :-). Kazda
    oczywiscie w osobnej kopercie :-). Rozrzutni sie robia...

    BaLab

  • 2. Data: 2002-01-10 00:48:49
    Temat: Re: mBank nie ma co robic z pieniedzmi?
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "BaLab" <b...@p...com> ]
    >Dostalem dzisiaj... 17 niemal identycznych przesylek z mBanku :-). Kazda
    >oczywiscie w osobnej kopercie :-). Rozrzutni sie robia...

    A nie pomyślałeś, że znacznie kosztowniejsze byłoby przerabianie linii
    kopertującej i oprogramowania tak, żeby łączyć przesyłki?

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl

  • 3. Data: 2002-01-10 01:00:01
    Od: "Krab" <k...@h...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Dostalem dzisiaj... 17 niemal identycznych przesylek z mBanku :-). Kazda
    > oczywiscie w osobnej kopercie :-). Rozrzutni sie robia...

    niemal ??
    to szczesciarz jestes
    ja dostalem 2 - dokladnie takie same ! w sumie 8 kartek papieru i 2
    koperty - ktore wywalilem do kosza
    :)

  • 4. Data: 2002-01-10 04:50:42
    Od: "Tomasz Rybiński" <r...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>

    a co oni tak rozsyłają
    ja od dawna nic nie dostałem...

  • 5. Data: 2002-01-10 05:12:01
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Tomasz Rybiński" <r...@m...iinf.polsl.gliwice.pl>
    (news:a1j6hl$1jsj$1@news2.ipartners.pl):
    > a co oni tak rozsyłają
    > ja od dawna nic nie dostałem...

    umowy lokat eMAX

  • 6. Data: 2002-01-10 07:20:42
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kowalczyk" <l...@j...pl> napisał w wiadomości
    > [ "BaLab" <b...@p...com> ]
    > A nie pomyślałeś, że znacznie kosztowniejsze byłoby przerabianie linii
    > kopertującej i oprogramowania tak, żeby łączyć przesyłki?

    A może dokonując zakupu linii mogli od razu pomyśleć.

    Amehat

  • 7. Data: 2002-01-10 11:18:23
    Od: "Syriusz Black" <S...@h...pl>

    m Bank zainwestowal w Poczte Polska i lasy na Syberii i przemysl drzewny.
    HAHAHHA

  • 8. Data: 2002-01-10 13:44:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <m...@k...wp.pl> writes:

    > umowy lokat eMAX

    A to oni to przysylaja? A po, za przeproszeniem, jaka ch*?

    Zalozylem jakies tam dwie lokaty i nic nie dostalem. I nie uwazam,
    ze np. listonosza lub kogos, komu listonosz wrzuci do skrzynki taki
    list (niestety tak sie u mnie na osiedlu zdaza), powinny interesowac
    moje lokaty czy cokolwiek zwiazanego z np. saldem w mBanku.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-01-12 13:55:48
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl>
    (news:m3advmtj58.fsf@defiant.pm.waw.pl):

    > A to oni to przysylaja? A po, za przeproszeniem, jaka ch*?

    No musisz podpisać umowę, ponieważ w podstawowej umowie z mBankiem nie ma
    takiego instrumentu jak lokata. Zabezpiecza Cię to prawnie.

  • 10. Data: 2002-01-12 18:04:07
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > list (niestety tak sie u mnie na osiedlu zdaza), powinny interesowac
    > moje lokaty czy cokolwiek zwiazanego z np. saldem w mBanku.

    Bo prawo tego wymaga. Jesli nie odeślesz podpisanego egzemplarza umowy
    (oddzielnego do każdej lokaty eMax), to Belka zajmie się Twoimi pożytkami z odsetek
    od lokat ;-)))

    --
    Lejak
    j...@p...onet.p