    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank nie klamie, ale i nie mowi prawdy ;-)
    Date: Fri, 15 Feb 2002 01:21:12 +0100

    >Czyli koniec ELDORADO. Skonczylo sie zarabianie na lokatach bankowych.
    >Moze wiec faktycznie teraz nieruchomosci? A moze akcje? A moze jednak
    >waluty???
    >
    >Co wy o tym sadzicie?
    >
    >Malin

    Witam

    Zlotowka i jeszcze raz zlotowka.

    Uwazam, ze Unia nigdy nie zgodzi sie na niski kurs zlotowki wobec euro. Na
    co im to ?. Od reformy balcerowicza nigdy nic innego nie slyszalem, tylko
    "krach zlotowki". Ale krachu nie ma. Musielibysmy nie wejsc do unii.
    Dodatkowo wysokie oprocentowanie - 4 % powyzej inflacji, na zadnej walucie
    tego sie nie uzyska.

    Akcje. Hmm, akcje. Jakoś nie chce mi sie wierzyć, by ludzie zrazeni
    zwiekszeniem oplat za przelew w Pekao o 50 groszy zrobili hosse na GPW :)))
    Natomiast sadze, ze w tym roku OFE beda chcialy sie wykazac. Po prostu
    dlatego, ze strach im zaglada w oczy. Tak dlugo, jak linia trendu
    wzrostowego od jesieni nie jest przebita, obstawiam wzrosty.

    Co do nieruchomosci - to chyba jeszcze nie jest moment na kupno. Sadze, ze
    unia zostala zdyskontowana dawno temu, wtedy, kiedy jeszcze zagraniczne
    firmy podkupywaly sobie pracownikow :)) Ale to nie jest jakas zdecydowana
    opinia.

    pzdr
    wkg