  • Data: 2019-10-21 03:11:35
    Temat: Re: mBank nas kocha!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" 2...@g...co

    : Jakich pieniędzy utraty? I w jakich okolicznościach?

    Złotówek. ;)

    > Do tej pory nie wiedziałem, że to Unia mu nakazała. ;)

    : Są ludzie, którzy sądzą, że 500+ idzie z kasy PiSu...

    Nie sądźcie, nie będzie uważani za niezbyt rozgarniętych? ;)
    Daleko nie szukając JF chyba uważa, że PiS mogła dać sobie... ;)

    > Ale dlaczego innym bankom nie nakazała? Nawet Mille
    > mi nie dał możliwości, którą dostałem w mBanku.

    : Jakich możliwości?

    Mbank oszczędził mi wydania około 3 kpln
    i zapewne nadal tak będzie... ;)

    > Mille mi przysłał lekarza i hydraulika.

    : Mi też, ale ślusarza już nie chciał, bo drzwi się
    : "same popsuły" - a nie przez wandala czy kataklizm.

    Kolejnym razem mi odmówił, bo woda lała się
    (kapała -- nadal kapie) do wnętrza spłuczki,
    nie na zewnątrz. ;)

    --