  • 31. Data: 2010-06-10 23:20:16
    Temat: Re: mBank lokaty jednodniowe 4% w ramach promocji do 07.09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 17:05:58 -0500, witek napisał(a):

    > Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.

    Nie chce mi się płacić za przelanie kasy z powrotem z eMaxa, ale może
    niech kto inny spróbuje? :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 32. Data: 2010-06-10 23:30:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Borys Pogoreło wrote:

    > Nie chce mi się płacić za przelanie kasy z powrotem z eMaxa, ale może
    > niech kto inny spróbuje? :)

    Ja niestety oferte dostalem, wiec nie dam rady wyprobowac.

  • 33. Data: 2010-06-11 04:44:56
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Ciekawe, jesli to zadziala, to znaczy, ze informatycy do zwolnienia.

    Informatycy? A nie "biznes" który to u informatyków zamawiał?
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 34. Data: 2010-06-11 05:07:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:

    > Informatycy? A nie "biznes" który to u informatyków zamawiał?
    > KJ

    to raczej nie biznes kazal im tak napisac aplikacje.

  • 35. Data: 2010-06-11 05:08:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    [...]

    > to raczej nie biznes kazal im tak napisac aplikacje.
    Ech, żeby świat był taki prosty :)

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 36. Data: 2010-06-15 12:27:22
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Mindek <m...@g...com> napisał(a):

    > Wlasnie dostalem taka wiadomosc po zalogowaniu sie do rachunku.
    > Wiadomo, nie pobije to EB 4,55%, ale tam sa limity. Tutaj tych limitow
    > nie ma.
    mBank poszedł dalej - dostałem maila z:
    '....Teraz założysz lokatę łatwiej i wygodniej, m.in. dzięki możliwości
    podania na wniosku liczby lokat (w przedziale od 1 do 99), które chcesz
    otworzyć. Ta opcja pozwoli Ci uniknąć składania wniosku o każdą z lokat
    osobno.
    ...'
    Szkoda że tak późno, te co miałem założyć już założyłem, a mBank po raz
    kolejny dał ciała wprowadzając jakąś innowację (wniosek o lokatę).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 37. Data: 2010-06-15 13:07:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MrMrooz wrote:

> [...]
    > Szkoda że tak późno, te co miałem założyć już założyłem, a mBank po raz
    > kolejny dał ciała wprowadzając jakąś innowację (wniosek o lokatę).

    teraz to niech sobie to wsadzą, jak już wszyscy lokaty pozakładali.
    Niech wykorzystają ten soft i napiszą kawałek do zrywania wszystkich
    lokat na raz, zeby nie trzeba bylo klikac w kazdą oddzielnie.