    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 27 Feb 2020 03:57:48 -0800 (PST)
    Subject: Re: mBank i przekształcenie eKONTA
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 26 lutego 2020 19:20:03 UTC+1 użytkownik Krystek napisał:

    > Gdy szukałem informacji to na portalu Samcika ktoś napisał w komentarzu,
    > że zmienia się przez interfejs Pasaż -> Market -> Rachunki ->
    > Przekształcenie konta. Ktoś w komentarzu dalej napisał, że też ma tylko
    > możliwość zmiany na Intensive.
    >
    > Oczywiście będę dzwonił na infolinię, ale chciałem się przekonać o
    > Waszych doświadczeniach.
    >
    > W tej sytuacji PKO BP Konto za Zero wygląda całkiem sensownie w
    > kontekście banku posiadającego oddziały, bo sama opłata za brak używania
    > karty - 10 zł - jest wysoka -
    > <https://prnews.pl/potwierdzily-sie-informacje-prnew
    s-pl-pko-bp-zmienia-cennik-kont-znamy-szczegoly-nowe
    go-konta-za-zero-449120>

    Jak chcesz banku z sensownymi - tzn. niezapchanymi przez emerytów - oddziałami, to
    lepiej spójrz na santander, ew. millenium, w ostateczności bnp - w zależności,
    którego oddział masz blisko.
    W santander konto darmowe, debetówka przy 5 pyk/mc, inaczej 5zł (albo stała opłata
    3zł) - pytanie, czy potrzebna, bo bankomaty na blik darmowe wszystkie, a do płacenia
    lepsza kredytówka, którą dostaniesz od ręki.
    W mille wymagają 1k wpływu i 1 transakcji. Konto, karta, bankomaty (w tym blik)
    bezpłatne.

    W skarbonkę dodatkowo nie ma się co ładować, bo bankomaty dla wypłat debetówką
    darmowe tylko własne pko. A darmowe blikiem masz wszędzie.

    Albo zamień sobie na mkonto intensive - wymagają tylko 7k ping-ponga miesięcznie, nie
    musi być w jednym kawałku, a darmowe wszystko.
    Lub po prostu zadzwoń na mLinkę, tam naprawdę, mimo mitów, można się dodzwonić.
    Albo idź do oddziału, przy okazji można teraz dostać książkę do matematyki dla małych
    dzieci.