  • 31. Data: 2003-03-18 00:46:00
    Temat: Re: mBank i abonament RTV
    Od: n...@p...onet.pl

    > bez kresek wklepane a mBank zidentyfikował prawidłowo nazwę banku
    > pierwsza wpłata bankiem teraz 14  w marcu
    > opis na przelewie przychodzącym z RUP W-wa Śródmieście jest kopią lustrzaną
    > tego co ja do nich wysłałem.
    > Z treści wydruku wynika, ze RUP wpłacił na mój rachunek kwotę 14,90 za
    > abonament RTV WK.....i tu numer mojej książeczki.....
    >
    > BogdanK

    Słuchaj Bogdan, a może wygrałeś jakiś konkurs i RUP Ci teraz refunduje...
    W zasadzie to chyba jesteś w komfortowej sytuacji:
    masz dowody wpłaty, z konta nie ubywa... żyć nie umierać :)))

  • 32. Data: 2003-03-18 06:30:43
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bez kresek wklepane a mBank zidentyfikował prawidłowo nazwę banku

    To wyslij jeszcze raz, ale z kreskami.
    Moze zadziala.
    Ten sam tekst na zwroconym przelewie, moze oznaczac ze bank nie rozpoznal
    rachunku.
    Mialem juz takie przypadki.

    Karol

  • 33. Data: 2003-03-18 07:29:47
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    > Użytkownik "Bogdan K" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > te
    > >

    > Intuicja mi podpowiada, ze w krotkim czasie znikna ;). A przelewow bez
    > problemu bedzie mozna dokonywac. Jak sie uda to sprobuje wywalczyc
    > upublicznienie [na www] wszystkich numerow na jakie nalezy wplacac
    abonament
    > :).

    Ostatnio przeglądałem telegazetę w telewizji regionalnej (program krakowski)
    i znalazłem tam numery kont dla opłacania abonametu w regionie.
    Nie pamiętem dokładnie ile było kont, ale na pewno było dla Świętokrzyskiego
    (mój rejon).

    Witek

  • 34. Data: 2003-03-18 08:16:16
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Bogdan K wrote:

> [...]
    > Z treści wydruku wynika, ze RUP wpłacił na mój rachunek kwotę 14,90 za
    > abonament RTV WK.....i tu numer mojej książeczki.....

    A spróbuj wpisać z kreskami ? Tak jak ja Ci podałem ?
    Może od lutego/marca te bzdurne zapisy wprowadzili ?
    KJ

  • 35. Data: 2003-03-18 08:28:01
    Od: Spider <Spider@Spider>

    Nie chca kasy, to nie plac.
    Ja nie place bo i za co.
    Za te klamstwa?
    Spider

  • 36. Data: 2003-03-18 09:30:56
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Bogdan K wrote:

    > Witam!
    >
    > Jestem po pierwszej fazie wymiany poglądów z rzecznikiem Poczty Polskiej na
    > moją skargę, że Poczta nie przyjmuje przelewów z mBanku za abonament RTV.

    Coś ten rzecznik niedouczony jakiś. Moja poczta (RUP Łódź nr rach:
    13201449-990864-17004-100-0-0) przyjmuje od dobrego roku. Ciekaw jestem
    co Ci KRRiTV odpisze.

    pzdr

    Tomek

  • 37. Data: 2003-03-18 10:01:03
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Tomasz Staszewski napisał:

    > Coś ten rzecznik niedouczony jakiś. Moja poczta (RUP Łódź nr rach:
    > 13201449-990864-17004-100-0-0) przyjmuje od dobrego roku. Ciekaw jestem
    > co Ci KRRiTV odpisze.

    Przyjmuja spokojnie platnosci zleceniem stalym (czyli bez podania
    okresu, jest tylko data przelewu). Co wiecej kontroluja ile kasy wplywa.
    Jak w zeszlym roku zmienila sie oplata, a ja tego nie poprawilem, to
    dostalem uprzejme pismo, ze zalegam tyle i tyle za okreslone miesiace.
    Zleca puszczam z Inteligo.

    Dotarcie do numeru konta, to meka. Na poczcie podali mi numer konta ze
    slaszem "/" (!?). Musialem zadzwonic do ichnego banku i wyjasniac. potem
    zmienili numer konta i zlecenie wrocilo. Poniewaz na poczte nie bede
    biegal, bo szkoda czasu poszperalem w Inecie i znalalzem telefon do
    odpowiednej osoby w moim RUPie. Zadzwonilem i sie dowiedzialem. Czy Ci
    pocztowi debile nie mogliby umiescic tego numeru w jakims sensownym i
    latwo dostepnym miejscu? No tak, ale wtedy pani Kazia stracilaby prace i
    prezes poczty musialby sie tlumaczyc przed Hausnerem, Millerem i
    parlamentem. No, ale zwlailby wszystko na RPP i zostalby uniewinniony. :-(((

    Bartol

  • 38. Data: 2003-03-18 10:10:41
    Od: "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>

    > Zleca puszczam z Inteligo.
    >
    > Bartol

    OK ale inteligo to PKO BP ??? więc to bank legalny dla Poczty Polskiej.
    A KRRiT to ma dzisiaj inne ważniejsze problemy :))

    BogdanK

  • 39. Data: 2003-03-18 10:33:03
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 17 Mar 2003 22:22:45 +0100, "Bogdan K" <b...@p...onet.pl>
    napisał(a*):

    > No to Bydgoszcz i Świętokrzyskie maja w tym względzie lepiej niż ja, który
    > należę do RUP Warszawa Śródmieście
    > i niech teraz ktoś powie,że stolyyyca ma lepiej :))))

    Ja mieszkam na Mokotowie i płacę też na rachunek RUP Wa Śródmieście (tylko
    mi podali inną końcówkę numeru rachunku - może dlatego że Mokotów). Płacę
    z mBanku od ponad roku i nie miałem żadnego problemu.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 40. Data: 2003-03-18 11:18:52
    Od: "Shuriken" <s...@N...gazeta.pl>

    Hej,

> [...]
    > zawartych info o bankach/ stronie Poczty Polskiej
    > gorzej , że na stronach KRRiT /ojca ustawy i przepisów o abonamencie/ są te

    Oj, nie te same. Rada nie wyklucza wysyłania przelewów z banków innych niż te, które
    podpisały umowę. Podpisanie umowy oznacza w tym przypadku, że dany bank formatuje za
    Ciebie przelew - numer konta, opis itd. - i robi z tego zlecenie stałe. Co więcej, z
    cytowanego dokumentu KRRiTV nie wynika w żadnym wypadku, aby osoba fizyczna nie
    mogła płacić przelewem!

    Ergo - Poczta Polska naciąga ustawę, żeby mieć z czego zasilać swój deficyt. A jeżeli
    imć
    Kwiatkowski temu sprzyja, to dowód widomy na to, że mu nie zależy na kondycji
    finansowej
    TVP. Ograniczając możliwość płacenia abonamentu nie podnosi się jego ściągalności!