    From: "Jarek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] hasła smsowe => hasła jednorazowe?
    Date: Sat, 28 Mar 2009 20:06:35 +0000 (UTC)

    Dzięki za odpowiedzi.

    Dziwny ten mBank ostatnio. mLinia numeru paszportu przyjąć nie chce, żąda
    numeru dowodu, chyba prowizję mają z PWPW.
    Wpisałem więc numer paszportu "na chama" w kanale internetowym tam gdzie stoi
    "dowód osobisty". System przyjął numer, ale pojawiło się w podsumowaniu:
    "Modyfikacja danych podstawowych nie jest teraz możliwa - trwa weryfikacja
    ostatniego wniosku o zmianę dokumentu tożsamości." Ciekawe jak zweryfikują :)

    Druga, denerwująca uwaga - nie da się wpisać poprawie adresu skrytki
    pocztowej, w formatce adresu do korespondencji - trzeba także "na chama",
    adres zaczyna się podkreśleniem "__". Nazwy poczty wpisać się nie da. Bo
    jakiś dureń powiązał to z kodem pocztowym i zabronił modyfikacji.

    Co ciekawe, w MultiBanku można w systemie samodzielnie w systemie wpisać
    numer paszportu, numery telefonów, ba, nawet hasłem jednorazowym zatwierdzić.