  • Data: 2003-01-19 10:04:30
    Temat: Re: mBank fundusze
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b0dsnk$kob$1@news.tpi.pl, Bogdan <w...@p...onet.pl>:
    > Oferta jest godna uwagi lecz posiada wiele
    > poważnych luk informacyjnych .

    Ja uwazam, ze informacja jest doskonala - najlepsza w historii nowych ofert
    mBanku.

    > 1. Zwolnienie z opłaty manipulacyjnej , ile by wynosiło w
    > przypadku poboru prowizji?

    Nie bardzo rozumiem pytanie?

    > 2. opłata za zarządzanie ?
    Jest podana na stronach funduszu a także na stronach mBanku pod każdym
    funduszem - kliknij na dany fundusz na tabeli
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/tabful.html
    Przyklad:
    http://www.fundusze.mbank.com.pl/SKARBIEC_SKAA.html

    Nazwa Funduszu SKARBIEC-Akcja
    TFI TFI SKARBIEC
    Data rozp. działalności 09.10.1997
    Kategoria funduszu Fundusze Akcyjne
    Aktywa netto (tys.) 24395
    Min. pierwsza wpłata 100,00
    Koszty zarządzania 4,00%
    Zarządza Piotr Kuba
    Prospekt do pobrania SKARBIEC-akcja.pdf
    Profil ok. 90% portfela funduszu stanowią akcje, ok. 10% papiery dłużne
    emitowane przez podmioty polskie
    Opłata za zakup/zbycie jednostek BRAK!

    Żeby zaoszczedzic klikania od razu powiem, ze dla wszystkich oferowanych
    obecnie funduszy jest to zero :))

    > 3. opłata za umorzenie jednostek?

    Jest podana - patrz wyzej. Żeby zaoszczedzic klikania od razu powiem, ze dla
    wszystkich oferowanych obecnie funduszy jest to zero :))

    > 4.opłata za zmiane strategii ?
    ? sprecyzuj
    jesli konwersja w ramach funduszu, to oplata za konwersje, jak wynika z
    regulaminu (i ta nie jest podana w mBanku, ale mozna znalezc w funduszu);
    ale mozesz bez oplat umorzyc i nastepnego dnia rowniez bez oplat kupic inne
    jednostki - jesli to rozumiesz pod pojeciem "zmiana strategii"

    > co otrzymują VIP-y .
    nie ma VIPów - to nie jest oferta dla VIPów, dla nich jest np. Dom
    Inwestycyjny BRE

    > bez podstawowych informacji dostępnych wraz z ofertą
    > nie podejmuję żadnych deccyzji.

    Jakich informacji Ci brakuje?

    --
    Robert