  • 31. Data: 2005-09-29 12:03:45
    Temat: Re: mBank - dzwonia z zastrzezonego numeru?
    Od: "max" <b...@b...pl>

    > Tak.

    e to qupa :)

  • 32. Data: 2005-09-29 12:30:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    29 Sep 2005 11:37:03 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > a po co mu kody jednorazowe do operacji przez internet??

    Można zrezygnować z kodów? :P Chętnie dowiem się jak :PP

  • 33. Data: 2005-09-29 13:06:21
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    <3...@n...onet.pl>, "S.T."

    > Można zrezygnować z kodów? :P Chętnie dowiem się jak :PP

    Słyszałeś kiedyś o kontekście wypowiedzi?
    Mądrej głowie dość dwie słowie,
    a niektórym, niestety, trzeba wykładać kawę na ławę,
    bo inaczej nic nie zrozumieją. Raz jeszcze mogę spróbować ...
    po co mu (do wykonania przelewu via mLinka) kody jednorazowe
    (które służą wyłącznie ) do (zatwierdzania) operacji przez internet??

  • 34. Data: 2005-09-29 13:16:11
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 29 Sep 2005 12:49:03 +0200, na pl.biznes.banki, MarekZ w wiadomości
    <news:dhggr9$g8e$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Ktory z polskich operatorow to udostepnia ?

    TPSA.
    Aż sam byłem zdziwiony, bo konsultantka na 9393 przyjęła moje zamówienie
    na ACR tak, jak by całe życie nic innego nie robiła :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 35. Data: 2005-09-29 14:07:27
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:308b.0000233b.433bb53e@newsgate.onet.pl grupowicz S.T.
    napisał:

    > Ale tu nie o to chodzi, tylko o to
    > że banki przeprowadzają identyfikację klientów
    > dzwoniąc z zastrzeżonych numerów i w ten sposób
    > "uczą ich" podawania swoich danych komukolwiek,
    > kto zadzwoni i poda się za pracownika banku.
    > Nic nie szkodzi, że nie pytają o wrażliwe dane,
    > w ten sposób usypiają ostrożność klientów
    > i ujmując rzecz statystycznie, prędzej czy później
    > znajdzie się ktoś, kto tą uśpioną ostrożność wykorzysta
    > do wyciągnięcia danych za pomocą których będzie mógł
    > uzyskać swobodny dostęp do rachunku ofiary.

    100% racji.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 36. Data: 2005-09-29 14:15:58
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    29 Sep 2005 15:06:21 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Słyszałeś kiedyś o kontekście wypowiedzi?

    Ja tak, ty raczej nigdy, czego dałeś już dowody :>

    Popracuj nad formułowaniem zdań, bo coś mocny z tego nie jesteś.

  • 37. Data: 2005-09-29 14:32:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jurek Zielinski napisał(a):

    > Jasne, Słuchamy jak byś się do tego zabierał.

    Zapraszam na pl.misc.telefonia

  • 38. Data: 2005-09-29 16:34:17
    Od: "Jaca" <j...@N...gazeta.pl>

    Uzytkownik "MadziaMa" <madziama@niespamuj_buziaczek.pl> napisal w wiadomosci
    | Witam,
    |
    | Dostalem dzis telefon z mbanku, chcieli mi cos tam sprzedac - karte
    | czy do kogos tez zadzwonil mbank z numeru zastrzezonego i to

    Do mnie dzwonila mila pani. Po pytaniu o date urodzenia wysmialem i poslalem
    na drzewo.

    --
    Jaca

  • 39. Data: 2005-09-29 18:42:26
    Od: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>

    On Thu, 29 Sep 2005 14:03:45 +0200, "max" <b...@b...pl> wrote:

    >e to qupa :)

    zadna qpa, po prostu trezba uwazac,
    ale bank dosyc niezle ulatwia mozliwosc zrobienia przekretow

    pozadrwiam,
    Cyb z cudzego konta

  • 40. Data: 2005-09-29 19:08:11
    Od: "max" <b...@b...pl>

    > zadna qpa, po prostu trezba uwazac,
    > ale bank dosyc niezle ulatwia mozliwosc zrobienia przekretow

    qupa i tyle po cos te kody sa
    np w Inteligo taki numer nie przejdzie