eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank, dzień generowania wyciągu z KK, da się może wyklikać? › Re: mBank, dzień generowania wyciągu z KK, da się może wyklikać?
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank, dzień generowania wyciągu z KK, da się może wyklikać?
    Date: Fri, 4 Sep 2015 13:55:30 +0200

    Użytkownik "Alf/red/" <a...@u...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:msbtq8$ugq$1@node1.news.atman.pl...

    > Moje finanse - Karty (czyli tam, i tylko tam, gdzie karty są) - wskazujesz
    > kartę i menu Limity (no, może mało jasne, ale gdzie byś podczepił? mona
    > było nazwać menu Ustawienia) - na samym dole Dzień generowania wyciągu ->
    > brak guzika Modyfikacja, jaki jest dla innych ustawień.
    To widziałem. Ale może gdzieś ukryli. Może jakieś dyspozycje czy ja wiem co.

    > A więc albo trzeba negocjować na mlinii, albo decyzja była raz na zawsze,
    > i niedasię zmienić.

    Zmienić się da (dało) bo już raz dopasowywałem sobie (telefonicznie) tak,
    aby przelewy ZUS robić zaraz po wygenerowaniu wyciągu i mieć cały czas
    jedne, a jakieś 20 dni w każdym miesiącu dwa ZUSy kredytowane.
    Zlikwidowali darmowe przelewy z KK to trzeba zoptymalizować do nowej
    sytuacji.

    Tylko dlaczego tego nie ma w serwisie. Za mało zapłacili za ten nowy czy
    jak?

    > Co by było wcale niegłupie, bo żonglerką terminem mógłbyś zahaczyć o jakiś
    > oscylator ;-)

    Moja wyobraźnia nie ogarnia takiej możliwości :).
    P.G.