    From: "MaFi" <mafi_lublin[NO_SPAM_PLEASE]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] cofnięcie przelewu?
    Date: Wed, 21 Sep 2005 21:16:29 +0200

    > Jaką ofiarą? Przecież to on wysłał ten przelew. I kto oszukał?

    Tak wysłałem dobrowolnie, bo nie pomyślałem tylko zrobiłem
    [i teraz mam problem], że osoba która podaje sie za sprzedawce
    nie może nim być.
    Bowiem nie mieszka w Warszawie, tylko w Szczecinie i jest płci żeńskiej,
    a nie męskiej [jak w przypadku wystawiającego aukcje].

    > Ktoś kto otrzymuje pomyłkowy przelew jest oszustem?

    Myślę, że nie.
    Ale w tym przypadku pomyłki nie było.
    To było sprytnie przez kogoś zaplanowane.
    No i ta osoba trafiłe na imbecyla [czyli mnie].

    > Przecież ta osoba może nawet nie wiedzieć, że ma te pieniądze na koncie.

    W to akurat wątpie.
    Maile były wysyłane z konta o takim samym imieniu i nazwisku,
    co dane odbiorcy na przelewie i loginie na Allegro.

    Może już nie zobaczę nigdy tych 107 złotych, ale co tam.
    Jutro idę to zgłosic na policję
    [pewnie mundurowi będą miec ze mnie niezłą "hahę"].

    Na przyszłość mam nauczkę [mniej pośpiechu, więcej myślenia].
    Czego sobie i wszystkim kupującym przez internet [a zwłaszcza Allegro] życze.

    Pozdrawiam raz jeszcze.

    --
    Mateusz Nurzyński -=| MaFi |=- -=| GG:647285 |=- /\/| /\ /-- '
    -=| e-mail: mafi_lublin(malpka)wp(kropek)pl |=- / | /--\ /- /