  • 21. Data: 2011-06-12 10:29:50
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mateusz Papiernik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:4df49482$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...

    > A wycofał? Link ze strony transakcyjnej istnieje, wpis na stronie
    > aktualności istnieje, strona nie zwraca błędu nieistnienia. Zwraca co
    > prawda pustą treść - ale z dalszymi wnioskami bym się wstrzymał, aż
    > ruszy się w jedną lub drugą stronę. Znaczy, albo aż wypieprza
    > kompletnie, albo wróci do normy. Może postanowili przeredagować :->

    A moze sicgasz z proxy?

  • 22. Data: 2011-06-12 10:35:27
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-06-12 12:27, Mateusz Papiernik pisze:

> [...]
    > ruszy się w jedną lub drugą stronę. Znaczy, albo aż wypieprza
    > kompletnie, albo wróci do normy. Może postanowili przeredagować :->

    No właśnie wpis w aktualnościach jest, ale prowadzi do pustej strony
    bloga. Właśnie o tym piszę - o blogu i wypowiedziach. Co tam
    przeredagować? Opinie z negatywnych na pozytywne? :>

  • 23. Data: 2011-06-12 10:35:42
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-12 12:29, Ghost pisze:
    > A moze sicgasz z proxy?

    Nope. Link jest. Artykul jest pusty.

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,972,zmiana-w-oferci
    e-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

    Usunięty nie został. Nieistniejący tekst zachowuje się tak:

    http://www.mbank.pl/blog/artykul,97445,niemamnie.htm

    Więc pewnie coś kombinują z treścią i/lub komentarzami.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 24. Data: 2011-06-12 10:37:55
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-12 12:35, Adam pisze:
    > No właśnie wpis w aktualnościach jest, ale prowadzi do pustej strony
    > bloga. Właśnie o tym piszę - o blogu i wypowiedziach. Co tam
    > przeredagować?

    Gdybym mial ze szklanej kuli gdybac, to dodalbym do tego newsa
    odpowiedzi na pytania, ktorymi sa zasypywani lawinowo. Obraz pytan na
    forach, fejsbukach i wszystkim innym sugeruje, ze ludzie nie zrozumieli
    zasad pobierania oplat.

    W szczegolnosci chodzi mi o to, ze z oplaty zwalnia obrot 100zl dowolna
    karta mBanku, a nie konkretnie ta debetowa o ktorej mowa.

    Ale...

    > Opinie z negatywnych na pozytywne? :>

    Wcale bym sie nie zdziwil, gdyby ta Twoja teoria spiskowa okazala sie
    prawdziwa :->

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 25. Data: 2011-06-12 10:38:21
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > A czy ja wiem, czy Alior? W Aliorze się chyba nie da całkowicie uniknąć
    > opłaty za konto/kartę?

    Nie wiem jak jest obecnie dokładnie z kartą. Ja mam rachunek bez karty i nie
    płacę nic. Oferta konta bez karty w Aliorze nie wydaje się być w żadnym
    aspekcie oprócz SFI gorsza od oferty konta bez karty mBanku a ma plusy
    (lepszy rachunek maklerski i istnienie oddziałów, gotówkowa obsługa
    walutowa).

    Karta kosztuje chyba 5 zł miesięcznie. Być może nie da się zwolnić z tej
    opłaty, nie wiem. W takim przypadku mamy jednak wszystkie bankomaty darmowe,
    więc znowu nie są to gorsze warunki od tych w mBanku z kartą w opcji
    wszystkich bankomatów bezpłatnych.

    No ale jeżeli nie ma żadnej możliwości uniknięcia tej opłaty, to chyba
    rzeczywiście mBank dla oferty z kartą debetową jednak nawet po zmianach
    przeciętnie rzecz biorąc jest lepszym wyborem, ze względu na banalnie prosty
    warunek zwolnienia z opłaty.

  • 26. Data: 2011-06-12 10:44:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-12, Adam <b...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Getin ma konto swobodne, wszystko za 0PLN, bankomaty i karty też. Nie ma
    > żadnych zobowiązań. Nie wiem, ale chyba w Idea Bank jest tak samo.

    Tzn. ja wiem, że są propozycje lepsze niż mBankowa (i to już od dawna).
    Sam od chyba 2 lat cieszę się darmowym kontem z wypłatami we wszystkich
    bankomatach "za obroty" w Multibanku (a firmę mam, więc o obroty nietrudno).

    Po prostu zdziwiło mnie, że MarekZ akurat Aliora poleca, bo uważam że ten
    ma obecnie bardzo przeciętną ofertę, a do tego przy każdej próbie wzięcia
    kredytu są bardzo upierdliwi, dużo trzeba papierów wypełniać i nawet
    przy "odnawialnym za wyciąg" wymagają PITu z dochodami za poprzedni rok
    (w przypadku DG :).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2011-06-12 10:46:06
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-06-12 12:35, Mateusz Papiernik pisze:

> [...]
    e-cenowej-kart-debetowych-od-1-sierpnia-2011-r.html

    > Usunięty nie został. Nieistniejący tekst zachowuje się tak:

    Więc pewnie ukryli całość, żeby więcej ludzie nie psioczyli, co nie
    zmienia faktu, że bardzo im to musiało dopiec skoro uciekli się do
    takiego kroku.

  • 28. Data: 2011-06-12 10:46:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Mateusz Papiernik wrote:

    > Obraz pytan na
    > forach, fejsbukach i wszystkim innym sugeruje, ze ludzie nie
    > zrozumieli zasad pobierania oplat.

    Ładna klientela :-)

  • 29. Data: 2011-06-12 10:48:23
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-12 12:46, cef pisze:

    > Ładna klientela :-)

    Nie chce Cie zmartwic, ale w innych bankach nie jest lepiej :-> Na
    uczelniach, niestety, tez nie... czytanie ze zrozumieniem jest
    czynnoscia, ktora sprawia ludziom nadludzki problem :(

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 30. Data: 2011-06-12 10:51:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]

    > kredytu są bardzo upierdliwi, dużo trzeba papierów wypełniać i nawet
    > przy "odnawialnym za wyciąg" wymagają PITu z dochodami za poprzedni rok

    OK, OK, może trochę się z tym Aliorem za bardzo rozpędziłem. Rzeczywiście
    zapomniałem o jeszcze jednej bardzo ważnej zalecie mBanku: ofertach
    kredytowych dostępnych na podstawie obrotów.

    Ale zwróć uwagę, że pisałem to w odniesieniu do nowego klienta, który nie
    zamierza posiadać w mBanku KK. Bo jak ktoś zamierza posiadać, to oferta
    Aliora nadal pozostaje nieatrakcyjna wobec mBankowej w przeciętnym
    przypadku.