  • 1. Data: 2011-06-12 06:20:18
    Temat: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: Adam <b...@a...pl>

    Jestem ciekawy jakie jest Wasze zdanie na to, że mBank wycofał z blogu
    informację o opłatach kart debetowych i do tego z kilkuset negatywnymi
    komentarzami na ten temat. mEkipa pisała, że ważne są dla nich opinie
    klientów, a tu taki numer. Moim zdaniem blokowane są wypowiedzi, bo
    zaczęli odczuwać skutki swojej decyzji, i żeby dodatkowo inni się nie
    buntowali czytając te negatywne komentarze to wyczyścili blog. Świadczy
    to tylko o banku i podejściu do klientów. Jak za bardzo gadają to trzeba
    ich uciszyć konkretnie. Awaria to nie jest, bo widzę że tylko ten temat
    i wpisy zniknęły.
    Na tej grupie są na pewno przedstawiciele mBanku, więc napiszę tutaj to
    samo co na blogu - już złożyłem wniosek o konto w innym banku i zabieram
    kasę od Was. W życiu nie polecę konta u mBanku. Jak chcecie wyciągać
    kasę reklamując się wcześniej jako w pełni darmowy bank, to albo
    jesteście bardzo pazerni, albo macie kłopoty. Ale moim zdaniem kłopoty
    to dopiero będą. Przeniesienie się do innego banku to nie problem. I nie
    chodzi tu o 2PLN, tylko o zasady i podejście do klientów. Czyszcząc
    niewygodny dla siebie temat i komentarze na blogu jeszcze pogorszyliście
    sprawę.

  • 2. Data: 2011-06-12 06:36:54
    Temat: Re: mBank blokuje wypowiedzi klientów
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2PLN, tylko o zasady i podejście do klientów. Czyszcząc niewygodny dla
    > siebie temat i komentarze na blogu jeszcze pogorszyliście sprawę.

    Cichaj, bo jeszcze jakis Ci powie, zebys nie darl szat bo jestes w ten
    sposob dziecinny - niech zgadne "to jest ich forum i moga podejmowac jakie
    chca decyzje".

    A tak na powaznie, zgadzam sie albo mbank ma problemy, albo w marketingu
    zatrudnili idiote sadzacego, ze "tylko 2 zlote" klienci przelkna bez
    szemrania - nie, klienci nie przelkna (sprawdzic czy nie Wojciech Bancer).

    Z drugiej strony decyzja o wszczeciu cenzury w internecie, przez bank
    internetowy, wyglada jak brzytwa tonacego, tudziez dyktafon do trumny. Teraz
    sie dopiero zacznie.

  • 3. Data: 2011-06-12 07:17:38
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-06-12 08:36, Ghost pisze:

    > Cichaj, bo jeszcze jakis Ci powie, zebys nie darl szat bo jestes w ten
    > sposob dziecinny - niech zgadne "to jest ich forum i moga podejmowac jakie
    > chca decyzje".

    Bardziej mi chodzi o to, że skoro wyczyścili blog to trzeba pisać
    przykładowo na tej grupie. Tutaj nie zablokują nic. Niech wszyscy wiedzą
    co oni robią. Każdy ma prawo do informacji, szczególnie dotyczących jego
    pieniędzy.

  • 4. Data: 2011-06-12 08:12:07
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 12/06/2011 08:17, Adam wrote:

> [...]
    > przykładowo na tej grupie. Tutaj nie zablokują nic. Niech wszyscy wiedzą
    > co oni robią. Każdy ma prawo do informacji, szczególnie dotyczących jego

    Oj tam, tutaj nie będzie za dużo negatywnych.

    a) ja, jako pokolenie 30-latków nie odczuję tego, bo nawet przebywając
    za granicą wydaję więcej, niż 100zł,

    b) młodsi, których tak wykończy finansowo te 2zł wolą pisać na forum,
    niż na 'skostniały i trudny w konfiguracji usenet' (cytat kolegi).

    A już poważniej... Ja, jako pokolenie "Frugo" (które wraca!) zostałem
    przyciągnięty przez mbank właśnie tą otwartością - zerowe opłaty,
    całkiem elastyczny dostęp przez internet, no i tym, że prawie
    zawsze można było zapłacić np. za zakupy w Allegro.
    Na dzień dzisiejszy widać, że już nie wszyscy tak chętnie używają mbank.
    Tak głupia decyzja poważnie może osłabić bank.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2011-06-12 08:22:45
    Od: spider <s...@w...pl>

    Dla mnie mBank ma tylko jeden plus: system transakcyjny, ale to za mało.
    Marne oprocentowanie i ilość bankomatów zmusiły mnie do przeniesienia
    kasy do innego banku. Tym numerem z opłatą za kartę sprowokowali mnie
    tylko do zmiany konta przelewu wynagrodzenia, czego nie zrobiłem z
    lenistwa, są banki które potrafią to docenić.
    Pazernemu mBankowi pozostanie martwe puste konto.

  • 6. Data: 2011-06-12 08:23:40
    Od: nn <...@...nn>

    Mysle, ze tak naprawde to nawet nie chodzi o te 2 zlote, tylko o
    wiarygodnosc banku. Mbank od zawsze reklamowal sie jako oferujacy konta
    bez oplat, co klienci potraktowali jako swego rodzaju zobowiazanie na
    lata. Dzis owa wiarygodnosc zostala mocno nadszarpnieta! Jednak w
    finansach zaufanie to podstawa...

    Mozna dyskutowac kto zrobil blad - czy specjalisci obiecujacy konto bez
    oplat na zawsze czy ci, ktorzy teraz je wprowadzili...

  • 7. Data: 2011-06-12 08:37:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    DooMiniK <f...@m...com> writes:

    [..]

    > A już poważniej... Ja, jako pokolenie "Frugo" (które wraca!) zostałem
    > przyciągnięty przez mbank właśnie tą otwartością - zerowe opłaty,
    > całkiem elastyczny dostęp przez internet, no i tym, że prawie

    Dodajmy, że do tej pory można było "w ciemno" polecić mBank komuś kto
    dopiero zaczynał zabawę w bankowanie. Teraz juz nie.

    KJ
    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 8. Data: 2011-06-12 08:57:48
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Cze, 10:37, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Dodajmy, że do tej pory można było "w ciemno" polecić mBank komuś kto
    > dopiero zaczynał zabawę w bankowanie. Teraz juz nie.
    dokładnie, to była główna zaleta mBanku.
    Teraz właściwie rezygnują z przyciągania np. studentów (którzy czesto
    nie maja aż tyle środków finansowych by utrzymywać gotówke w porfelu i
    coś na koncie do płacenia, a mBank bez karty jest właściwie
    bezużyteczny - wtedy o wiele lepsze jest konto w aliorze bez karty)

  • 9. Data: 2011-06-12 09:28:03
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    W dniu 2011-06-12 10:23, nn pisze:
> [...]
    >
    > Mozna dyskutowac kto zrobil blad - czy specjalisci obiecujacy konto bez
    > oplat na zawsze czy ci, ktorzy teraz je wprowadzili...

    W Czechach i na Słowacji uzależnili ilość darmowych wypłat z bankomatów
    (wszystkich) od sumarycznej kwoty transakcji kartami. To IMHO dużo
    lepsze rozwiązanie niż wprowadzanie opłaty za kartę.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 10. Data: 2011-06-12 09:43:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Adam" <b...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Jestem ciekawy jakie jest Wasze zdanie na to, że mBank wycofał z blogu
    > informację o opłatach kart debetowych i do tego z kilkuset negatywnymi
    > komentarzami na ten temat. mEkipa pisała, że ważne są dla nich opinie
    [...]

    Mnie jest to akurat obojętne. Ja tę opłatę przełknę albo się z niej zwolnię,
    bo dla mnie karty debetowe mBanku mają tę zaletę, że mają przypisany wysoki
    limit dobowy, do tego są świetnie konfigurowalne. Dodatkowo bezpośrednie
    spięcie mBanku i Multibaku pozwala na szybki dostęp do gotówki z tych
    rachunków w pożądanej wysokości, przy łącznym użyciu kart debetowych tych
    dwóch banków (tego nie ma nigdzie indziej). Tak więc likwidacja kart
    debetowych w mBanku nie wchodzi w moim przypadku w rachubę, nawet przy
    znacznie wyższych opłatach. Co nie oznacza, że uważam wprowadzenie takiej
    opłaty za ogólnie dobre posunięcie (bo to, że ja wolałbym nie płacić niż
    płacić lub się zwalniać to jest oczywiste).

    Nie zmienia to faktu, że wraz z wprowadzeniem tej zmiany mBank nie powinien
    już być bankiem "pierwszego wyboru" dla nowego klienta, jeżeli ten klient
    nie zamierza posiadać jednocześnie w mBanku karty kredytowej (w celu
    uzyskania zwolnienia z opłaty za kartę debetową). Dla takiego klienta
    lepszym wyborem będzie zazwyczaj Alior (przy wyższych wymaganiach
    produktowych) lub DB (przy niższych wymaganiach), ewentualnie w szczególnych
    przypadkach ING.

    Decyzja o wprowadzeniu opłat za karty debetowe, wydaje mi się być decyzją
    błędną. Niemniej jednak zapewne została poprzedzona jakimiś symulacjami jej
    efektów. W tym wszystkim najbardziej niezrozumiała jest dla mnie niska
    wysokość wprowadzanej opłaty, bo syf taki sam, jak by wprowadzili opłatę 5
    zł, bardziej korespondującą z tym co jest w innych bankach. Opłata niska,
    warunki zwolnienia banalne, a smród i tak jest.