  • 11. Data: 2002-09-11 08:12:01
    Temat: Re: mBank bedzie mial nowego tatusia? =)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > eee pani Prezes teraz pewnie zaluje troche swoich slo na temat bankowosci
    > elektroniznej... Wystarczy zobaczyc, ze PKO BP ma 2razy wiecej "swoich"
    > klientow w ePKO (przy tej op-lacie duzej!!!).

    a teraz jeszcze + 160 tys. inteligo :-)
    Ma wiecej, bo (IMO) ePKO, to lepsza oferta niz tp24.

    > A czy bedzie dzialac?? No sa juz testowe placowki - zobaczymy :) w Z WBK
    tez
    > im idzie jak krew z nosa

    Fuzja citka to nic przy tym co dzieje sie w bzwbk...

    pzd

  • 12. Data: 2002-09-11 11:37:24
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Wprost albo Newsweek :)
    Albo Profit.
    Patrzac z innej strony, zrobili by 2 transakcje za 1 zamachem: polaczenie
    bankow + polaczenie OFE

  • 13. Data: 2002-09-11 15:22:54
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ma wiecej, bo (IMO) ePKO, to lepsza oferta niz tp24.

    Napisz w czym, bo jakoś nie mogę się przekonać.

    Pzdr: Dogbert

  • 14. Data: 2002-09-11 16:08:43
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz w czym, bo jakoś nie mogę się przekonać.
    >
    > Pzdr: Dogbert

    Darmowe przelewy?
    Marcin

  • 15. Data: 2002-09-11 18:42:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Darmowe przelewy?
    > Marcin

    Dokladnie.
    Albo tez np. prawie czerokrotnie wyzsze %%% na ROR :-))
    pzd

  • 16. Data: 2002-09-11 18:44:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał

    > Albo Profit.

    Chyba jednak Wprost :-))

    > Patrzac z innej strony, zrobili by 2 transakcje za 1 zamachem: polaczenie
    > bankow + polaczenie OFE

    Z tego co pamietam, to polaczenie OFE jest juz przesadzone.

    pzd

  • 17. Data: 2002-09-11 18:51:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Albo tez np. prawie czerokrotnie wyzsze %%% na ROR :-))

    W przeciwwadze - tansze prowadzenie i duza ilosc kart platniczych.. ;)

  • 18. Data: 2002-09-11 18:59:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > W przeciwwadze - tansze prowadzenie i duza ilosc kart platniczych.. ;)

    A po co Ci duza ilosc jak tylko Shell jest sensowny -w promocji znaczy BYL,
    bo teraz wole KK.
    Tak i kredyt w ROR (po obnizce %%%) nadal 19,75% - ROTFL
    AMRA oba banki sa dziadowskie, ale PKO BP przynajmniej TANIE !
    pzd

    Ps. nie korzystam z zadnego z powyzszych :-)

  • 19. Data: 2002-09-11 19:32:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    polaczenie

    > Z tego co pamietam, to polaczenie OFE jest juz przesadzone.

    Tak, ale jeszcze nie dokonane =)

  • 20. Data: 2002-09-11 19:38:49
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Albo Pekao SA - ja sie jednak zastanawiam - kto bylby prezesem np w
    > roszadzie z KB - Kosrtzewa czy Pacuk?

    Chyba bardziej z BPH-PBK... bardziej pewna wersja niż Pekaes.
    .:jazzoo:.