  • 1. Data: 2002-09-10 14:46:39
    Temat: nr konta w pkobp jak podzielic?
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    witam
    prosze o pomoc:
    jak podzielic by w lgnet przyjelo nr konta do przelewu?
    numer adresata przelewu dostalem w takiej formie:

    0710203844abcdefghi

    zapewne 10203844 to ne banku i oddzialu, prawda?
    a 07 to pewnie cyfry kontrolne?
    czy zatem moge pominac te 07 i zlecic przelew na numer:
    10203844abcdefghi ???

    dosyc pilne, prosze o pomoc, z gory dziekuje
    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2002-09-10 15:01:47
    Temat: Re: nr konta w pkobp jak podzielic?
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > zapewne 10203844 to ne banku i oddzialu, prawda?
    > a 07 to pewnie cyfry kontrolne?
    > czy zatem moge pominac te 07 i zlecic przelew na numer:

    Nie wiem jak się definiuje w lg, ale ja bym to zrobił tak
    10203844-abcdefghi
    albo tak
    10203844-0710203844abcdefghi

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-09-10 15:01:48
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Zgodnie z tym rozumowaniem jest to oddzial PKO BP w Pile - i pominiecie dwoch
    cyfr kontrolnych nie ma wplywu na przyjecie przelewu - w lgnet powinna byc
    mozliwosc wyboru standardu wpisywanych rachunkow bankowych

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-09-10 15:04:51
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    > Nie wiem jak się definiuje w lg, ...

    juz podpowiadam:
    system sugeruje ze nr niezgodne z IBAN musza miec kreske po osmym znaku. i
    dlatego wydaje mi sie zeby nie narobic bigosu to trzeba by te pierwsze
    "07"ale ja bym to zrobił tak odrzucic jako kontrolne...
    nie wiem sam...

    zbyszko janke

  • 5. Data: 2002-09-10 15:07:09
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    pomieszalem pod koniec , oto zdanie poprawione:

    juz podpowiadam:
    system sugeruje ze nr niezgodne z IBAN musza miec kreske po osmym znaku.
    i dlatego wydaje mi sie zeby nie narobic bigosu to trzeba by te pierwsze
    "07" odrzucic jako kontrolne...

    nie wiem sam...
    zbyszko janke

  • 6. Data: 2002-09-10 15:10:01
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > dlatego wydaje mi sie zeby nie narobic bigosu to trzeba by te pierwsze
    > "07"ale ja bym to zrobił tak odrzucic jako kontrolne...

    zrób jak Ci napisałem wcześniej w dłuższej wersji z 07

  • 7. Data: 2002-09-10 15:12:57
    Od: "AK" <x...@s...pl>

    > prosze o pomoc:
    > jak podzielic by w lgnet przyjelo nr konta do przelewu?
    > numer adresata przelewu dostalem w takiej formie:
    >
    > 0710203844abcdefghi

    A może trzeba zadzwonić do PKO BP i spytać ?

    AK

  • 8. Data: 2002-09-10 15:13:54
    Od: "AK" <x...@s...pl>

    > A może trzeba zadzwonić do PKO BP i spytać ?
    >
    > AK

    Albo do lgnet.

  • 9. Data: 2002-09-10 21:12:32
    Od: "Robson" <r...@f...pl>

    "AK" <x...@s...pl> wrote in message

    > Albo do lgnet.

    Proponuje LG ,
    PKO BP moze ie odpowiedziec jako ze nie jestes klientem , a problem jest
    taki ze jesli ominiesz cyfre kontrolna przelew moze Ci wrocic , czyli PKO go
    odrzuci ,
    podobno zwracaja bardzo na to uwage.
    LGnet MUSI Ci wyjasnic poprawny sposob wprowadzenia przelewu do PKO BP , w
    ich interesie jest aby przelew ten trafil do PKO BP na wlasciwy rachunek i
    to ONI (LG) okreslaja z LG poprawna forme wprowadzenia numeru rachunku , tak
    aby wiadomosc przelewu z LG zostala przyjeta w PKO BP.
    Jestes klientem wiec nie mysl za nich , niech Oni sie glowia.

    Z konsumenckim pozdrowieniem

    Robek