  • 1. Data: 2002-09-10 16:19:23
    Temat: mBank bedzie mial nowego tatusia? =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    http://banki.onet.pl/551271,wiadomosci.html

  • 2. Data: 2002-09-10 16:23:45
    Temat: Re: mBank bedzie mial nowego tatusia? =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Ad artykulu: obilo sie mi o uszy, ze potencjalnym partnerem do fuzji ma byc
    BIG BG.
    Niestety nie moge sobie przypomniec gdzie o tym pisali.

  • 3. Data: 2002-09-10 20:25:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    minik <m...@m...net> wrote:
    > Ad artykulu: obilo sie mi o uszy, ze potencjalnym partnerem do fuzji ma byc
    > BIG BG.

    Rany, trzeba będzie wiać. A taki fajny bank był....

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-09-10 21:02:33
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Rany, trzeba będzie wiać. A taki fajny bank był....

    A teraz wirtualnie będą rywalizować BIG BG z PKO BP zamiast Inteligo z
    mBankiem, suuuuuuuuuuper.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-09-11 06:43:38
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał

    > Ad artykulu: obilo sie mi o uszy, ze potencjalnym partnerem do fuzji ma
    byc
    > BIG BG.
    > Niestety nie moge sobie przypomniec gdzie o tym pisali.

    Wprost albo Newsweek :)
    Jesli faktycznie bedzie fuzja BRE z BIG, to chyba nie beda juz robic dostepu
    przez inet do kont millennium :DDD
    Poza tym na 'celowniku' Kostrzewy byl jeszcze KB.

    pzd

  • 6. Data: 2002-09-11 07:16:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Poza tym na 'celowniku' Kostrzewy byl jeszcze KB.

    Albo Pekao SA - ja sie jednak zastanawiam - kto bylby prezesem np w
    roszadzie z KB - Kosrtzewa czy Pacuk?

  • 7. Data: 2002-09-11 07:30:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > Albo Pekao SA

    Nawet tego nie wypowiadaj !!! Mowisz inteligo bedzie mial bankomaty PKO BP,
    to mB bankomaty pekao ? :-))
    Jesli chodzi o pekao/UCI, to wlosi wycofali sie z zakupu Commertzbanku, chca
    za to teraz kupowac w europie wschodniej... ciekaw kogo oni maja na
    'celowniku' ?

    > - ja sie jednak zastanawiam - kto bylby prezesem np w
    > roszadzie z KB - Kosrtzewa czy Pacuk?

    Jak to kto ? :-))) -Ojciec (chrzestny) przedsiewziecia :DDD

    pzd

  • 8. Data: 2002-09-11 07:39:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nawet tego nie wypowiadaj !!! Mowisz inteligo bedzie mial bankomaty PKO
    BP,
    > to mB bankomaty pekao ? :-))

    Hmmm - pod koniec 2003 powinien dzialac im ten scentralizowany system...
    Moze zle by tak nie bylo ;)
    No i lubiany rzecznik bylby w lubianej (moze troche mniej ;)) instytucji

  • 9. Data: 2002-09-11 07:45:36
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał

    > BP,

    > Hmmm - pod koniec 2003 powinien dzialac im ten scentralizowany system...

    ... albo i nie bedzie dzialac :-))

    > Moze zle by tak nie bylo ;)

    Powiedz, to ludziom ktorzy z stamtad uciekli :DD

    > No i lubiany rzecznik bylby w lubianej (moze troche mniej ;)) instytucji

    To i owszem :-)

    pzd

  • 10. Data: 2002-09-11 07:56:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ... albo i nie bedzie dzialac :-))

    eee pani Prezes teraz pewnie zaluje troche swoich slo na temat bankowosci
    elektroniznej... Wystarczy zobaczyc, ze PKO BP ma 2razy wiecej "swoich"
    klientow w ePKO (przy tej op-lacie duzej!!!).
    A czy bedzie dzialac?? No sa jz testowe placowki - zobaczymy :) w Z WBK tez
    im idzie jak krew z nosa

    > Powiedz, to ludziom ktorzy z stamtad uciekli :DD

    Zaczne do siebie mowic, to ludzie sie beda krzywo patrzec ;D