    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - automatyczna splata KK (quiz - odpowiedzi)
    Date: Thu, 29 Jan 2004 18:23:28 +0100

    Użytkownik "MiKo" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bv9lhn$3pr$1@korweta.task.gda.pl...

    > OK, dzieki za informacje ;) W moim przypadku prawidlowe odpowiedzi to
    > c-B, czyli splata minimalna (5%) oraz brak jakiegokolwiek komunikatu.
    > O ile c) jest dla mnie OK (nie wiedzialem, i twierdze ze dla
    Kowalskiego
    > - nawet z dostepem do sieci - ta wiedza nie jest oczywista), o tyle
    brak
    > komunikatu w tym przypadku to wielki blad. Przeciez nie zostala
    wykonana
    > zlecona przeze mnie operacja, a o ile rozumiem idee komunikatow,
    wlasnie
    > powinienem byc o tym powiadomiony.

    I tylko Ty jesteś bez winy? A czytałeś wszystkie regulaminy usług, z
    których korzystasz? Nie było tam przyapdkiem zapisu, że to posiadacz
    konta jest zobowiązany zapewnić na określony dzień i godzinę takie saldo
    na koncie, żeby spłata była możliwa? Sprawa powiadamiania lub nie, jeśli
    nie jest uregulowana w regulaminie lub umowie (ani żadnym przepisem
    prawa powszechnego), jest tylko i wyłącznie świadectwem jakości usług. A
    te ocenia się głosując nogami.

> [...]
    > brakowalo, uzytkownicy dodali odpowiednie strony informacyjne, lub
    > "wymusili" odpowiedz pracownika banku na forum (no za to akurat trzeba
    > mBank pochwalic, ze jednak czasami odpowiada, i ze odpowiedzi sa
    > dostepne dla wszystkich - a w kazdym razie tych co wytrwale szukaja).
    > Obawiam sie ze ostatnia zmiana filozofii mBanku (czyli podejscie do
    > klientow skutkujace wprowadzonymi oplatami) moze spowodowac odplyw
    > takich chetnych do pomocy uzytkownikow. To tak jakby mBank zamienil
    > domene z .org na .com (linuxowcy zrozumieja analogie ;) )

    A teraz zastanów się nad jakością usług innych banków, dowiedz
    się/przypomnij sobie, czy naprawdę tylko w mBanku jest tak tragicznie z
    informacją, czy może w innych bankach też zdarzają się niejasności i
    nieprawidłowości i... głosuj nogami. Idź tam, gdzie Ci będzie lepiej.
    Od piątku jak tylko gruchnęła wieść, że podrożeją usługi mBanku,
    odwaga wielu ludzi ogromnie staniała, za to ich szybkobiezność znacznie
    wzrosła. Nie będzieesz jedyny niezadowolony/odchodzący.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl