  • Data: 2017-06-19 12:45:07
    Temat: Re: mBank - ale tempo
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-17 o 23:41, Marek pisze:

    > Nie ma znaczenia skąd jest wpłata. Istotne są tylko dedykowane parametry
    > przelewu (okres, identyfikator płatnika itp).

    Żałuję, że tłumacząc dlaczego byłem pewien, że pani z banku nie może
    mieć pretensji o przelewy do ZUSu użyłem słowa, że zmusił. Widocznie to
    moja nadinterpretacja zmian sprzed kilku lat.
    Może to było tak, że przez lata płaciliśmy jednym przelewem i do tego
    szła jakaś lista i to było do jakiegoś czasu OK aż nagle przestało być OK.
    A skoro teraz za każdego trzeba płacić osobno po 3 przelewy i wtedy
    jeszcze przelew był potrzebny u lekarza to prościej będzie jak każdy
    zapłaci za siebie to i potwierdzenie może sobie zawsze druknąć.

    Ale pewności nie mam bo nigdy nie zajmowałem się przelewami firmowymi.
    P.G.