  • Data: 2017-06-19 08:33:32
    Temat: Re: mBank - ale tempo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Sat, 17 Jun 2017 15:37:39 +0200, Piotr
    Gałka<p...@c...pl> wrote:

    >Rozumiem, że nie zauważyłes czegoś takiego jak blankiety pocxtowe do
    >wpłat zus. I co, zus placony na poczcie z takiego blankietu to jak
    >myślisz z jakiego konta jest?
    >Nie ma znaczenia skąd jest wpłata. Istotne są tylko dedykowane
    >parametry przelewu (okres, identyfikator płatnika itp). Jak te
    >parametry będą przypadkowe, wpłata wchodzi jako niezidentyfikowana -
    >do późniejszego wyjaśnienia (z akcentem na późniejsze).

    No i wystarczy, ze bank nie umozliwia takiego ustawienia parametrow i
    juz mamy problem.
    Z tym, ze to wina banku ... no i ZUS, ktory sie takich parametrow
    domaga.

    >Zus Niue ma żadnych informacji z jakiego kontra jest płacone,
    >płatnika i okres identyfikuje jedynie po tych dodatkowych
    >parametrach.

    Zapewne ma, jak kazdy odbiorca przelewu.
    Ale szukac mu sie nie chce, szczegolnie, ze jak widac - wplaca spolka,
    a ksiegowac trzeba na osobe.

    Nie wiem czy tam gdzies US nie protestuje, bo skoro to koszta
    "osobowe" to czemu z konta spolki itp ...

    J.