  • 131. Data: 2007-06-01 05:24:11
    Temat: Re: mBank - albo oszusci albo ich analitycy nie potrafią liczyć...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Postaw sie w sytuacji banku - dom (ktorego obecnie nie ma, wiec
    > zabezpieczenie bedzie nabierac wartosci dopiero po wyplacie
    > pieniedzy). 65 m^2 (poza miastem, ale nie wiem co to dokladnie
    > znaczy) to nie jakas porazajaca wielkosc (= wartosc), najmniejsze

    Wg. rzeczoznawców przekraczał spokojnie wartość kredytu. O ziemi już nie
    wspominam, bo za rok to sama ziemia go przekroczy...

    > obecnie budowane w miastach mieszkania miewaja tyle lub niewiele
    > mniej. Moze oprocz problemow ze zdolnoscia kredytowa jest taki
    > z wartoscia (przyszlego) zabezpieczenia?

    Ile razy mam powtarzać, że nie?

  • 132. Data: 2007-06-01 06:29:11
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Jak mozna nielegalnie przebywac w Warszawie ? :)

    Normalnie bez meldunku i zgloszenia. Na dodatek klamie w PITcie
    nie podajac faktycznego miejsca zamieszkania gdyz Adas PITa wozi do
    Krakowa. Wiec to zwykly pasozyt dla Warszawy.

  • 133. Data: 2007-06-01 06:32:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Liczysz chyba na kiepsko ocieplony dom 300m2...

    A wode ogrzewasz elektrycznie ?

    > Moi rodzice mają gaz i powyższą sumę płacą (teraz) za gaz.

    To chyba naprawde maly domek.

    > Ale jest i tańszy sposób, jak ma się znajomego z kawałkiem lasu
    > produkującym różne drewniane odpadki.

    Zycze powodzenia, jeden zimowy dzien to wozek drewna czyli jakies 60
    minut wycinania pila rabania i to pod warunkiem ze ten las i te chore
    drzewa masz nie dalej jak 100-200metrow od domu.

  • 134. Data: 2007-06-01 06:33:40
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Od kiedy przebywanie 5 dni w jakimś miejscu bez meldunku jest
    > nielegalne?

    Adas nie masz zielonego pojecia co znaczy przebywanie.

  • 135. Data: 2007-06-01 08:27:12
    Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl>

    Dnia Thu, 31 May 2007 14:12:29 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Primo: czy jest jakiś przepis zakazujący mi zwiększenia dochodów?

    A czy jest jakis przepis NAKAZUJACY zwiekszac Ci dochody ?
    A czy jest jakis przepis zabraniajacy zmniejszyc Ci dochody ?

    > Secundo: banki takim mniej-więcej poziomie liczą przeciętne miesięczne
    > wydatki na głowę. Nie od 1500 w górę, tylko na poziomie 600-800zł.

    To czemu Ci nie wyszla zdolnosc 200k tylko zdziebko mniejsza ? :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 136. Data: 2007-06-01 09:18:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 01 Jun 2007 08:33:40 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wrote:

    >Adas nie masz zielonego pojecia co znaczy przebywanie.

    Typowa zagrywka kogoś, kto nie ma argumentów :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 137. Data: 2007-06-01 09:18:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 01 Jun 2007 08:29:11 +0200, Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    wrote:

    >Normalnie bez meldunku i zgloszenia. Na dodatek klamie w PITcie
    >nie podajac faktycznego miejsca zamieszkania gdyz Adas PITa wozi do
    >Krakowa. Wiec to zwykly pasozyt dla Warszawy.

    A Jan Strybyszewski to zwykły kłamca :D
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 138. Data: 2007-06-01 16:04:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Normalnie bez meldunku i zgloszenia. Na dodatek klamie w PITcie
    > nie podajac faktycznego miejsca zamieszkania gdyz Adas PITa wozi do
    > Krakowa. Wiec to zwykly pasozyt dla Warszawy.

    Akurat zeby sie rozliczac w Wawie nie trzeba byc tu zameldowanym. Urzad
    skarbowy jako jeden z nielicznych rozroznia czym jest miejsce
    zamieszkania, a czym zameldowania (poza faktem ze zameldowanie to relikt
    PRL).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 139. Data: 2007-06-01 16:28:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    buraxta wrote:

    > Ja wydaję na benzynę około 400-500 zł miesięcznie a dojeżdżam do pracy z
    > Gdyni do Gdańska... (tankuję około 3x w miesiącu)

    Moje najszczersze kondolencje.

  • 140. Data: 2007-06-01 16:29:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > A jest jakiś, który zapobiegnie zmniejszeniu się ich?

    NTP (Nowa Teoria Płaszczydła): każdy może utracić dochody, więc nikt nie
    ma zdolności kredytowej.