  • 1. Data: 2003-10-14 05:55:43
    Temat: mBank a wypłaty z obcych bankomatów
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jakiś czas temu mBank molestował ankietą w temacie jaka opcja wypłaty z
    bankomatów innych niż Euronet byłaby najbardziej satysfakcjonująca. Czy
    ktoś wie coś więcej na temat losów tej szczytnej idei? Od czasu
    likwidacji jedynego Euronetu w Głogowie (czego efektem jest to, że
    następny Euronet znajduje się w Lubinie, odległym od Głogowa o circa 40
    km) problem wypłat z bankomatów nie-Euronetowych staje się dla mnie
    coraz bardziej palący...

    --
    Roman Sąsiada
    k...@W...poczta.onet.pl http://katoda.republika.pl

  • 2. Data: 2003-10-14 06:14:52
    Temat: Re: mBank a wypłaty z obcych bankomatów
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Roman Sąsiada napisał:
> [...]
    > następny Euronet znajduje się w Lubinie, odległym od Głogowa o circa 40
    > km) problem wypłat z bankomatów nie-Euronetowych staje się dla mnie

    Wprowadzili nowe debetówki w nowym module, a tego nie ruszyli, to chyba
    im wyszło z tych badań, że tak jak jest jest dobrze.
    Otwórz sobie konto Inteligo, chyba, że wypłacasz zawsze pow 400 zł to
    wtedy VW.

    pzdr

    Tomek

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-14 06:39:57
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Sąsiada" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Załóż darmowe (jak na razie) konto e-direct w VWBanku i będziesz miał
    darmowe wypłaty w dowolnym bankomacie powyzej (400zł)

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2003-10-14 06:54:38
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl>

    Dnia 03-10-14 08:39, Użytkownik Robert Wicik napisał:

    > Załóż darmowe (jak na razie) konto e-direct w VWBanku i będziesz miał
    > darmowe wypłaty w dowolnym bankomacie powyzej (400zł)

    Kolejne przenoszenie konta do innego banku ? Już pal diabli informowanie
    pracodawcy, ale muszę mieć malutki limit kredytowy, a dopiero co
    uciekłem z BZ WBK tuż przed odnowieniem limitu i nie usmiecha mi się
    kolejne 50 PLN za limit kredytowy...
    Trudno, jakoś się przemęczę do końca limitu w mBanku, a potem... baj baj...

  • 5. Data: 2003-10-14 07:22:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]

    kolejne 50 PLN za limit kredytowy...
    Trudno, jakoś się przemęczę do końca limitu w mBanku, a potem... baj baj...

    --------------
    A po co przenosić? Załóż nowe, a stare zostaw. Przelewy w obu są darmowe,
    więc nie ma większego problemu. Trzeba tylko na dzień w przód planować
    wydatki.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-10-14 07:22:08
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Roman Sąsiada <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > dopiero co uciekłem z BZ WBK tuż przed odnowieniem limitu i nie
    > usmiecha mi się kolejne 50 PLN za limit kredytowy...

    A kto Ci każe mieć konto w jednym banku?

    Zostaw mbank w spokoju jak jest, do tego załóż inteligo albo VW i do
    mbanku przyjmuj pensję oraz utrzymuj tam kredyt a inteligo lub VW
    używaj do wypłat z bankomatów.

    Co do wyboru inteligo lub VW:

    *) inteligo ma darmowe bankomaty PKO BP dla dowolnej kwoty,
    VW darmowe wszystkie ale tylko > 400 PLN

    *) inteligo kosztuje (od pewnego momentu) 99 groszy miesięcznie (za
    kartę), VW jest chyba bezpłatne

    *) mam wrażenie, że przelew z mbanku trochę szybciej pojawi się w
    inteligo acz tu nie mam 100% pewności

  • 7. Data: 2003-10-14 07:39:10
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]

    > kolejne 50 PLN za limit kredytowy...
    > Trudno, jakoś się przemęczę do końca limitu w mBanku, a potem... baj

    Ja mam podstawowe konto w mBanku i nie przenoszę się nigdzie. e-direct w
    VWbanku uzywam czasem do wypłat z bankomatu. Trzeba tylko dzień wcześniej
    przelać tam pieniądze.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2003-10-14 07:39:26
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule bmg32q$guu$...@a...dialog.net.pl,
    niejaki(a): Roman Sąsiada z adresu <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > z bankomatów innych niż Euronet byłaby najbardziej satysfakcjonująca.
    > Czy ktoś wie coś więcej na temat losów tej szczytnej idei?

    Jakieś decyzje mają zapaść na przełomie roku. Też czekam na te zmiany.

    oporek

  • 9. Data: 2003-10-14 09:31:57
    Od: "" <n...@p...onet.pl>

    MINIMUM! 400, powyżej owszem też :)
    (a poniżej 400 opłata 1,50)

    > Kolejne przenoszenie konta do innego banku ? ...
    > Trudno, jakoś się przemęczę do końca limitu w mBanku, a potem... baj baj...
    Tu od przybytku głowa nie boli,
    śmiało możesz mieć oba i wybierać z nich tylko te lepsze usługi.

  • 10. Data: 2003-10-14 10:21:36
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Zostaw mbank w spokoju jak jest, do tego załóż inteligo albo VW i do
    > mbanku przyjmuj pensję oraz utrzymuj tam kredyt a inteligo lub VW

    Ja wybrałem jako dodatek konto w Inteligo, ktorego używam oczywiście TYLKO do
    wypłat z bankomatów. W inteligo dostałem także debet, więc nie muszę ciągle
    pamiętać o przelewach...