  • 11. Data: 2010-09-27 07:22:50
    Temat: Re: mBank -> XTB
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Można przenieść. Najlepiej skontaktuj się z DM, w którym masz papiery i z DM,
    > do którego chcesz przenieść, żeby poznać pełną procedurę.
    > Dombrek
    Dzięki za informację, muszę się dowiedzieć.
    --
    Pozdr
    EM

  • 12. Data: 2010-09-27 07:25:02
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > Można przenieść. Najlepiej skontaktuj się z DM, w którym masz papiery i z DM,
    > do którego chcesz przenieść, żeby poznać pełną procedurę.
    > Dombrek
    No to dopiero teraz poszukałem, ogólnie chcę przenieśc do mBanku
    "
    a.. Czy mogę przenieść moje papiery wartościowe z innego biura maklerskiego na
    rachunek maklerski w mBanku?
    Tak. W tym celu wystarczy złożyć w swoim dotychczasowym biurze maklerskim
    dyspozycje transferu papierów wartościowych na rachunek w mBanku.

    "

    --

    Pozdr

    EM

  • 13. Data: 2010-09-27 07:59:32
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Zainspirowany dowiedziałem się jeszcze szczegółów.
    Koszt operacji z mojego starego BM to 1% lecz nie mniej niż 100zł od każdego
    papieru - porażka, bo mam kilka pozycji o małych kwotach.
    EM

  • 14. Data: 2010-09-27 09:13:23
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Zainspirowany dowiedziałem się jeszcze szczegółów.
    > Koszt operacji z mojego starego BM to 1% lecz nie mniej niż 100zł od
    > każdego papieru - porażka, bo mam kilka pozycji o małych kwotach.

    Jeśli chodzi Ci o zmniejszenie kosztów obsługi rachunku, to niektóre DM
    oferują możliwość zamrożenia rachunku z papierami - nie będzie mógł składać
    dyspozycji i działać na rachunku, ale papiery zostaną i nie będzie opłaty
    miesięcznej. Dopiero pobierana jest opłata przy odmrożeniu (nawet po kilku
    latach) w zależności od biura, zwykle max 50zł.
    Dombrek