eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Potwierdzenie przelewu › Re: [mBank] Potwierdzenie przelewu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!newsgate.pl
    From: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Potwierdzenie przelewu
    Date: 13 Sep 2003 18:03:58 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 33
    Message-ID: <3...@p...fm>
    References: <bjuaob$2dh$1@nemesis.news.tpi.pl> <3...@p...fm>
    <bjv3sl$q3s$1@dns.ats.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1063469038 2115 192.168.240.245 (13 Sep 2003 16:03:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Sep 2003 16:03:58 GMT
    X-Received: from poczta.fm (f-alfa.pai.net.pl [62.233.224.66]) (authenticated bits=0)
    by moon.bv.pl (MTA) with ESMTP id h8DG3Oro025980 for
    <p...@n...pl>; Sat, 13 Sep 2003 18:03:33 +0200
    X-Received: from poczta.fm (f-alfa.pai.net.pl [62.233.224.66]) (authenticated bits=0)
    by moon.bv.pl (MTA) with ESMTP id h8DG3Oro025980 for
    <p...@n...pl>; Sat, 13 Sep 2003 18:03:33 +0200
    X-Received: from poczta.fm (f-alfa.pai.net.pl [62.233.224.66]) (authenticated bits=0)
    by moon.bv.pl (MTA) with ESMTP id h8DG3Oro025980 for
    <p...@n...pl>; Sat, 13 Sep 2003 18:03:33 +0200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:259436
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Graan napisał:

    > hehe
    > To mbank w ten sposob zalatwia reklamacje?
    > Zawsze mi się wydawalo, że jesli przelew nie doszedl gdzies, tzn że wina
    > lezy po stronie klienta, ktory np placil oplatę za kogoś innego i tego nie
    > wpisal w tytule platnosci i dlatego firma ma problemy z idnetyfikacją
    > platnosci. Dlaczego więc bank ma się takimi sprawami zajmować?
    >

    Ja piszę o sytuacji _poprawnie_ wysłanego przelewu. I nie widzę powodu,
    żebym miał udowadniać ZE czy komukolwiek innemu, że nie jestem
    wielbłądem. Najczęściej moje problemy kończą się na etapie: "Proszę
    przysłać mi czytelnie podpisane oświadczenie treści: Do dnia takiego a
    takiego na nasz rachunek bankowy nr..... nie wpłynęła kwota .....
    tytułem zapłaty za...., a jeśli odmawiacie Państwo wystawienia takiego
    oświadczenia to czekam na pozwanie mnie o zapłatę za..... do sądu".
    W całym moim bankowym życiu obejmującym już pewnie kilka tysięcy
    przelewów (księgowym jestem:-) pieniądze zginęły raz, dostałem po bożemu
    wezwanie do zapłaty i złożyłem reklamację. A jako, że przelew był z
    Pekao do Handlowego to sobie banki wyjaśniały to wszystko 7 miesięcy. Ja
    oczywiście w tym czasie zapłaciłem jeszcze raz (bo odbiorca kasy nie
    miał), ale potem mnie Handlowy przepraszał (bo to oni zapili).
    A jak ktoś źle wpisze dane na przelewie to już jest zupełnie inny
    problem i wtedy rzeczywiście nadawca musi się nieco pogimnastykować.

    pzdr

    Tomek

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1