  • 1. Data: 2003-12-12 16:42:14
    Temat: [mBank] Nowy design już jest! :-))
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Witam!

    Są już pewne nowości, na które można natrafić będąc czujnym :-))
    Na przykład "Kontakt" (ze strony głównej).
    Klikając w kwadracik u góry (https://form.mbank.com.pl/email.html) mamy
    stary formularz kontaktu.
    Klikając natomiast na dole (https://form.mbank.com.pl/email.html) otwieramy
    nowość :-)

    Pozdr.,

  • 2. Data: 2003-12-12 16:57:07
    Temat: Re: [mBank] Nowy design już jest! :-))
    Od: "ego" <e...@b...pl>

    > Klikając w kwadracik u góry (https://form.mbank.com.pl/email.html) mamy
> [...]

    czy ja jestem jakis niekumaty czy nie ma zadnej roznicy?
    ps. printscreena trzeba bylo zrobi

  • 3. Data: 2003-12-12 17:04:44
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ego" napisał:

    | czy ja jestem jakis niekumaty czy nie ma zadnej roznicy?

    Różnica jest, gdy klika się bezpośrednio z www.mbank.com.pl w te miejsca, o
    których napisałem.
    Pewna czujna osoba wykryła też jeszcze jedną nowość na stronach
    informacyjnych mBanku - brązową stronę zgodną z nowym designem :))
    Szukajcie.

    Pozdr.,

  • 4. Data: 2003-12-12 17:22:18
    Od: "ego" <e...@b...pl>

    > Pewna czujna osoba wykryła też jeszcze jedną nowość na stronach
    > informacyjnych mBanku - brązową stronę zgodną z nowym designem :))

    oki, teraz widze :)

    to gdzie ta brazowa strona :) mow szybko bo zaraz usuna :)

  • 5. Data: 2003-12-12 18:05:52
    Od: " " <k...@g...pl>

    ego <e...@b...pl> napisał(a):

    > oki, teraz widze :)
    >
    > to gdzie ta brazowa strona :) mow szybko bo zaraz usuna :)

    http://test25.mbank.com.pl/cafe/read.php?f=1&t=10555
    1&i=105551

  • 6. Data: 2003-12-12 18:12:03
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał:

    | http://test25.mbank.com.pl/cafe/read.php?f=1&t=10555
    1&i=105551

    To nie jest legalny link :-))
    Mi chodziło o to, co można już normalnie zobaczyć i mBank tego nie ukrywa.

  • 7. Data: 2003-12-12 19:10:47
    Temat: Re: [mBank] Nowy design już jest! :-)) i nie tylko :)
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Szukajcie.

    http://test25.mbank.com.pl/pasaz/do.php?ubezpieczeni
    a-karty&switch_site=on

    oraz mSzop ;)
    http://test25.mbank.com.pl/pasaz/do.php?sklepy&switc
    h_site=on

  • 8. Data: 2003-12-12 19:11:57
    Od: "l:e.h" <l...@...pl>

    "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl> skribis:

    >Witam!
    >
    >Są już pewne nowości, na które można natrafić będąc czujnym :-))

    No fakt, tylko po co robic o to tyle zamieszania? Chyba ze dla mbanku
    pracujesz ;-)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 9. Data: 2003-12-12 19:24:06
    Od: "ego" <e...@b...pl>

    > oraz mSzop ;)
    > http://test25.mbank.com.pl/pasaz/do.php?sklepy&switc
    h_site=on

    tak, ale jeszcze nie dodali mKubków do oferty :) a maja być :)

    ps. ankieta dziala wiec mozna głosować czy wam sie podoba nowy design.
    ja zaglosowalem na " Znacznie gorszy ", mam nadzieje ze zrobicie to samo :)

  • 10. Data: 2003-12-12 20:48:04
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:brd020$p1p$...@i...gazeta.pl...