  • 11. Data: 2004-02-04 18:30:05
    Temat: Re: mBank,Multibank i KIR
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2004 18:31:27 +0100,
    osoba podpisana: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy>
    napisała:
    > In news:bvr9cg$b19$1@news.polbox.pl,
    > KK <n...@n...com> typed:

    > Juz raz pisalem - jesli 2ga wychodzaca ma miejsce (p)o 9.55 zas
    > pierwsza wchodzaca (p)o 12.00 to czemu ma nie wejsc pierwsza ??

    Możesz opisać Twoje wyobrażenie nt. funkcjonowanie przelewów mBank<->
    Multi. Bo ja go nie rozumiem.

    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 12. Data: 2004-02-04 18:37:45
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Jak w KIR przelew, który wszedł na drugą sesję może wyjść
    > pierwszą???????????????
    >
    > KK

    Nie wiem jak jest teraz (przy coraz większej ilości systemów
    scentralizowanych) ale jeszcze 4 lata temu w KIRze były osobne sesje do
    rozliczeń międzyoddziałowych i międzybankowych. Inaczej płatne i rozliczane
    w innych godzinach.
    Być może to jest ten przypadek, chociaż raczej przychylam się do
    stwierdzenia wyżej, że przelew idzie własnymi kanałami BRE, ale zbiór do
    innych oddziałów BRE powstaje wraz ze zbiorem do KIR.

    Pozdrowienia

    Przemek B

  • 13. Data: 2004-02-04 19:01:57
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:slrnc22bic.o44.kjonca@kjonca.kjonca.bogus,
    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> typed:

    > Do KIR-u ? Przypuszczam że wątpię; oczywiście, jest to możliwe.
    > Meteoryt tez nam może na głowę spaść.

    Nie upieram sie z KIR-em, ale z kolejnoscia operacji. Juz nie
    raz z "nie-BRE" dostawalem cos "z drugiej sesji" "na pierwsza
    wchodzaca". O tym pisalem. Natomiast inicjator tego watku
    sugerowal ze fakt iz przelew z mBanku "z 2giej" wchodzi "na
    1sza" jest dowodem na nierozliczanie sie grupy BRE wewnatrz
    "siebie" przez KIR. CO nie jest dla mnie wystarczajacym
    argumentem ktory udowadnia ta teze. To ze to jest wysoce
    prawdopodobne moim zdaniem to jeszcze inna sprawa.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 14. Data: 2004-02-04 19:13:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2004 20:01:57 +0100,
    napisała:
> [...]
    > raz z "nie-BRE" dostawalem cos "z drugiej sesji" "na pierwsza
    > wchodzaca". O tym pisalem. Natomiast inicjator tego watku
    O? A mozesz podać przykład ? bank i godzina zlecającego , która przyszła
    1-wszą sesją?
    KJ

    I jeszcze jedno. Rozmawiamy o BRE i o ich zależnościach czasowych. Bo to
    że zlecenie z 8:00 w VW trafi na 1(tak na 1-wszą) sesję to ja wiem. Tylko że
    to jest nie na temat.

    KJ

    --
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,
    and grows in every computer.

  • 15. Data: 2004-02-06 20:07:56
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > No i właśnie to chciałem wykazać. Nic więcej. :-)
    > Wreszcie ktoś zrozumiał.

    Ja też to zrozumiałem :)))

    pzdr
    KK