    From: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank,Multibank i KIR
    Date: Wed, 4 Feb 2004 19:37:45 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@80.51.90.2

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bvr9cg$b19$1@news.polbox.pl...

    > Jak w KIR przelew, który wszedł na drugą sesję może wyjść
    > pierwszą???????????????
    >
    > KK

    Nie wiem jak jest teraz (przy coraz większej ilości systemów
    scentralizowanych) ale jeszcze 4 lata temu w KIRze były osobne sesje do
    rozliczeń międzyoddziałowych i międzybankowych. Inaczej płatne i rozliczane
    w innych godzinach.
    Być może to jest ten przypadek, chociaż raczej przychylam się do
    stwierdzenia wyżej, że przelew idzie własnymi kanałami BRE, ale zbiór do
    innych oddziałów BRE powstaje wraz ze zbiorem do KIR.

    Pozdrowienia

    Przemek B